Prémium kényelem és biztonság elérhető áron
Szöveges ítélet
Ahogy áttekintettem a korábbi ítéleteket, és elolvastam a Totalcar-on is fellelhető cikkeket rájöttem, hogy írnom kell, mert meg kell valljam meglepődtem a sok kritikán, vagy csak szerencsém volt?
A megvásárláskor volt gond a hűtőkkel, de azon kívül megbízható utitárs a V40-es.
Nagy fontos dolog, amit sokan nem vesznek figyelembe, hogy ez egy prémium kategoriájú autó. Természetesen van olcsóbban fenntartható 1.6 -os és olyan is, ami jobban megy, de kérem szépen ez egy Volvo!
A Volvo azok autója, akik nem szeretnének BMW-t vagy Audit venni, de igényesek és nem érik be egy fröccsöntött "átlagautóval".
Ez alatt azt értem, hogy ha beül az ember, és megfogja a kapcsolókat, a burkoló anyagokat, vagy megvizsgálja az illesztéseket, akkor érezni fogja, hogy ez egy minőségi, kényelmes családi kombi.
Sokan írják, hogy lomha ez az 1.6-os, amivel alapvetően egyetértek. Arról már kevesebben szólnak, hogy cserébe átlag feletti biztonságban tudhatjuk szeretteinket és magunkat. 80 KW, 110 LE, változó szelepvezérlés. Ha erő kell, pörgetni kell és megy - ha muszáj. De igaza van a cikk írónak, nem szereti ha "küldik". Az autó karaktere azt érezteti, hogy nyugodtan, kényelmesen és biztonsággal utazzunk akár 1000km-t egyhuzamban. Ez azért nem olyan nagy "hiba".
A futómű nagyon komfortos, pár hete vezettem egy 1 éves V50-est, és az első gondolatom az volt, hogy ráz. Ez a 2001-es modelfrissített 40-es viszont minden apró űthibát kisimít úgy, hogy a lengéscsillapítókban 100 e km van. Kényelmes fotelekben utazhatunk, csendben, nyugalomban.
Nagyon elegáns még ma is, a kombi miatt nagyon jól pakolható, konkrétan elköltöztettem magamat otthonról vele 3 körben -relaxfotelestül. :-)
Egy szó mint száz én szerttem, és mindenki akit vittem vele szeretett utazni benne. A vaj plüss belsőtől féltem, de mint késöbb rájöttem "kosz" színű, ezért nem látszik semmi rajta, viszont vidám belső hangulatot teremt.
Végezetül én úgy érzem nem kell félni a használt Volvoktól, csak messzire el kell kerülni a márkaszervízeket, és találni kell egy márkaszervízben dolgozó megbízható szerelőt magánban.
Bontott alkatrészekkel pedig még kétszer cserélve is sokkal jobban járunk.
Egy 29 éves Villamosmérnök.
Hibalista
- 1. hűtő (kétszer lyukadt ki) - kár volt bontottat venni. -- összesen: 35 e Ft - 2. Klíma hűtő - (egy hibás szereles miatti újboli feltöltés miatt 70 eFt - 3. Kuplung hidraulika olajcső - 10 eFt - 4. Váltó tartó gumibak - 10 eFt - 5. Olaj és szűrő-fék cserék..
Ide hordtam szervizbe
Lengyel Car Impex, Soroksár, Dél utca 2.Volvóra szakosodott bontósok is, és szerízesek is. Nagyon megbízhatóan, korrekt módon dolgoznak, a márkaszervíz árának ötödéért.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 134000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 45000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Clio Techrun | Következő autója? | Astra ST |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.7/10) |
