Öltönyös Mitsubishi Carisma
Szöveges ítélet
Egy Opel Astra után nagyon komoly autónak t?nt. Az is, bár a min?sége nem éri el a német szentháromság (Audi, BMW, Mercedes) színvonalát. Ez leginkább a bels?ben látszik meg. Nem a puritán skandináv dizájnra gondolok, az nekem éppenséggel bejött, de az anyagok min?sége nem tökéletes, látszik rajtuk az id?.
Külsejét tekintve szerintem a mai napig az egyik legszebb sportkombi, 1995-ben pedig egyenesen lélegzetelállító volt. A csomagtartója tényleg kisebb, mint egy Astra kombié, de hát ez más koncepcióval született, itt nem a méret a lényeg. Azért családi autónak szerintem b?ven elég. Az utastérre is ugyanez igaz.
A motorja elég jó, bár kicsit nyomatékszegény (ez még nem a változó szelepvezérlés?, az asszem ´98-tól volt), pörgetni kell, viszont a hangja szép. A váltót nagyon szerettem. A futóm? is kellemesen feszes, sportos. DSA-val bolondbiztos, íven kezd csúszni, nem tolja az orrát és nem áll keresztbe. Egyszóval vezetni nagyon jó volt.
Aztán jött egy barom az M3-ason, és totálkárra törte. Ezúton is köszönöm.
Hibalista
- laposszíj szakadás 2x, valószín?leg a kóválygó meghajtókerék miatt (szervízben nem vették észre)
Ide hordtam szervizbe
Ivanics, Kártya utca. Elég segít?készek, de drágák.
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 45000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Astra 1.4SE kombi | Következő autója? | Audi 80 1.9 TDi |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.3/10) |
