A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volvo » S40, V40 (1995-2004)

S40, V40 2,0 136Le 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nagyon sokba kerül de szerethető

Szöveges ítélet

Az alúl leírt hibákat azért írtam le,mert így vettem az autót. Műszakilag hihetetlenül leamortizált,igénytelenségben úszó autó volt.Nem volt szívem ott hagyni a gazdájánál így jóval ár alatt megvettem, azóta is foltozgatom.

Hogy nem csak a rossz oldalát írjam:
Nagyon kényelmes ülésekkel szerelték fel így akár egy hosszabb úton is élvezhető,alacsonyfordulatról szépen húz megvan benne a kellő nyomaték az 1300kg megindításához,3500-as fordulatszám felett dupla meglepetés éri az embert :
1. sportautókhoz hasonló érzéssel gyorsúl,180-ig megsem áll ennél a tempónál fogyel a Le. és innen már csak csordogál 200 fölé.
2. 15-18l körüli fogysztás
Egyébként a fogyasztása városban 10-12, hosszútávon 7-8 normál tempoval,nem gyorsítgatva.Ennél nem tud kevesebbet fogyasztani de a lovakat etetni kell.:)
Az autó futóművét nem erre az autakra készült, hiszen a Svéd földút is jobb minőségű mint a Magyar autópálya.A mi változatosan domború (kányús) utainkon nagyon pattog az auto.
Érdekessége az autónak a korcsossága, mert ez egy svéd autó ami Renault motorral, Renault váltóval és japán,Mitsubishi (Carisma) futómüvel kászült.

Hibalista

- Kormánykömbfej, szilentek, hidrotőke (csere 16db), ablakmosó, elektromos állítás a lámpán, lengéscsillapító, égők cseréje, váltó kulissza, vezérműszíj feszítő csapágyas volt (kopmlett csere), immobiliser, kézifék, komplett első fék, + milliónyi apró hiba.A belsőről ne is beszéljünk össze vissza kiégetve,minden leesve eltörve.

Ide hordtam szervizbe

Össze vissza, nem szeretik a szerelők (francia RENAULT motor). Aki ilyen szintű felújjításba kezd annak ajánlom hogy VOlVO szervízbe vigye egyedül ott van kellő felszerelés ehez a típushoz,máshol barbár módon javítják és túl drágák az alkatrészek hogy ne érje meg a szervíz.

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 1996
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 150000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Colt Következő autója? S80
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volvo S40, V40 1995 (2000 - 2004)

További ítéletek (207 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)