A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volvo » S40, V40 (1995-2004)

S40, V40 1,6 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Megfizethető presztízs

Szöveges ítélet

Lehet, hogy én fogtam ki az aranyhalat annakidején. A volvók mindig vonzottak, persze azért elég sok ilyen márka volt még. Mindenesetre pénztárca okokból csak hasonló korú, és futott Astrák felé kacsintgathattam, amit viszont csak elviseltem volna. Végül szinte ugyanolyan áron kifogtam az enyémet. Én csak a jó oldalát látom, de álljon itt először mégis az egyetlen negatívum. 1 esetleg 2 literrel többet fogyaszt a súlyának köszönhetően. Viszont amik miatt ez eszembe sem jut, a teljesség igénye nélkül: kitűnő belső tér (beige bőr, faberakás) cd tár+hangfalszett, megbízhatóság, külső design, automata klíma, és egyébként is abszolút full extra. Szóval egyszerűen presztizsében annyit tud nyújtani, amit más nem. Hiába 8 éves az enyém, minden szempontból vetekszik a legtöbb 5-8 mFt-os új autóval. Legalábbis a külső szemlélőknek csak a rendszám árulkodik a korról. Teljesen biztos vagyok benne, hogy rendszeres alapos szervízzel, amit egyébként én nem tartok drágábbnak, mint más típusoknál ez az autó ugyanúgy veszi nekem a következő 100 ekm-t, mint a legtöbb alacsonyabb kategóriás új autó az első 100 ekm-t. Akkor pedig miért ne lehetne ezt még ma is megfizethető presztizsnek hívni.

Hibalista

- - az elakadásjelző előforul, hogy használat után bekapcsolva marad, nem lehet kikapcsolni, de néhány perc múlva újra próbálkozva észhez tér. Ergo nem kell bekapcsolni :)
- - a fékpofákat a jelentős tömegnek hála, és annak ténynek köszönhetően hogy az átlagnál nagyobb a válluk hamarabb elhasználódnak nálam.
- - viszont semmilyen mások által említett probléma nem merült fel nálam, és az előző tulajnál sem (jól ismerem az autó előéletét), sőt a komputerből a szerelőm még egy 2001-es akkumulátorcserére is rájött, amiről a szerelő nem tudott

Ide hordtam szervizbe

Mobilstar autótechnika XIII. ker.

Jól, gyorsan, és korrekt árban dolgoznak. Máshol általában ugye ebből maximum kettőt lehet választani. Talán egy apróság állhatna kontrasztként, hajlamosak az alkatrészeket inkább újra cserélni, mint felújítani. Viszont azt hiszem az esetek 95%-ában ez jogos, inkább megéri mint pár hónap múlva újra szétszerelni.
Márkaszervízbe pedig semmi értelme vinni ezt az autót, hiszen szerintem pont az a lételeme, hogy rendszeres átvizsgálással a bajok megelőzhetőek, hiszen jól összerakott autóról van szó.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1998
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 103000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Következő autója? XC70, XC90
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volvo S40, V40 1995 (2000 - 2004)

További ítéletek (207 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)