Megfizethető presztízs
Szöveges ítélet
Lehet, hogy én fogtam ki az aranyhalat annakidején. A volvók mindig vonzottak, persze azért elég sok ilyen márka volt még. Mindenesetre pénztárca okokból csak hasonló korú, és futott Astrák felé kacsintgathattam, amit viszont csak elviseltem volna. Végül szinte ugyanolyan áron kifogtam az enyémet. Én csak a jó oldalát látom, de álljon itt először mégis az egyetlen negatívum. 1 esetleg 2 literrel többet fogyaszt a súlyának köszönhetően. Viszont amik miatt ez eszembe sem jut, a teljesség igénye nélkül: kitűnő belső tér (beige bőr, faberakás) cd tár+hangfalszett, megbízhatóság, külső design, automata klíma, és egyébként is abszolút full extra. Szóval egyszerűen presztizsében annyit tud nyújtani, amit más nem. Hiába 8 éves az enyém, minden szempontból vetekszik a legtöbb 5-8 mFt-os új autóval. Legalábbis a külső szemlélőknek csak a rendszám árulkodik a korról. Teljesen biztos vagyok benne, hogy rendszeres alapos szervízzel, amit egyébként én nem tartok drágábbnak, mint más típusoknál ez az autó ugyanúgy veszi nekem a következő 100 ekm-t, mint a legtöbb alacsonyabb kategóriás új autó az első 100 ekm-t. Akkor pedig miért ne lehetne ezt még ma is megfizethető presztizsnek hívni.
Hibalista
- - az elakadásjelző előforul, hogy használat után bekapcsolva marad, nem lehet kikapcsolni, de néhány perc múlva újra próbálkozva észhez tér. Ergo nem kell bekapcsolni :)
- - a fékpofákat a jelentős tömegnek hála, és annak ténynek köszönhetően hogy az átlagnál nagyobb a válluk hamarabb elhasználódnak nálam.
- - viszont semmilyen mások által említett probléma nem merült fel nálam, és az előző tulajnál sem (jól ismerem az autó előéletét), sőt a komputerből a szerelőm még egy 2001-es akkumulátorcserére is rájött, amiről a szerelő nem tudott
Ide hordtam szervizbe
Mobilstar autótechnika XIII. ker.
Jól, gyorsan, és korrekt árban dolgoznak. Máshol általában ugye ebből maximum kettőt lehet választani. Talán egy apróság állhatna kontrasztként, hajlamosak az alkatrészeket inkább újra cserélni, mint felújítani. Viszont azt hiszem az esetek 95%-ában ez jogos, inkább megéri mint pár hónap múlva újra szétszerelni.
Márkaszervízbe pedig semmi értelme vinni ezt az autót, hiszen szerintem pont az a lételeme, hogy rendszeres átvizsgálással a bajok megelőzhetőek, hiszen jól összerakott autóról van szó.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 103000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | XC70, XC90 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
