Luxuscsiga
Szöveges ítélet
Egy 75 lovas Vectra után ültem át ebbe a 109 lovas esnegyvenbe, de ma többet gondolkodnék ezen a cserén. A kényelem azért kiemelked?, hosszú uton sem macskásodik el az ember. A felszereltsége is jó volt (tempomat, fed. comp. stb.) csak a teljesítmény... azt a 109 lóer?t sikerült nagyon elbújtatni! A szlovén hegyekben a barátainkkal mentünk, ?k egz 1.2-es Corsával mi a sajátunkkal. Hát az emelked?kön többször leizzadtam amikor követni kellett ?ket (többször 1-esbe kellett rakni, mert 2-esben nem sikerült felmenni) amikor elöl mentünk akkor szintén a sebbesség miatt szégyenkeztem. Hozzá kell tennem, hogy sima úton a 170-es utazótempót simán tartotta. Elindulásnál nagyobb gázt igényelt, hogy nehogy lefulladjunk. A sebességváltó folyamatosan bizonytalankodott, egyes helyett simán rakta a 3-ast ami egy budafoki úton történ? lefulladásnál (keresztben állva az úton lefogva két sávot, indítás és elindulás ilyenkor órákig tart...) igen rosszul érintett. Vagy említhetném a 4-esb?l 120-ig történ? gyorsítás után a 3-asba visszaváltást is. Na egy pár szót a hátsó izzókról: én dobtam fel az autóalkatrészes izzóforgalmát, mert kéthetente égtek ki, gondolom a Volvo is számított erre, mert rögtön négyet is raktak belöle hátra. Enyhít? körülményként említeném a kocsi 1200 kg körüli súlyát és az alapmotort, nem egy szerencsés párosítás.
Ma már egy 180 lovas S60-ast nyúzunk. Van különbség.
Hibalista
- hátsó izzók, folyamatosan
Ide hordtam szervizbe
Volvo Ivanics
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (1) | Km vásárláskor | 104000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 24000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Vectra | Következő autója? | Volvo S60 (már megvan) |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.8/10) |
