Lassan, kényelmesen
Szöveges ítélet
Nagy, masszív szerkezet, komoly ütközésben óvott meg, ami után újjáépítve egyáltalán nem érezhet? a kocsin a baleset nyoma. A masszivitásnak ára is van, legalábbis a kocsi tömegéhez képest kicsi, 1,6 literes motor esetében. Mozgása nem dinamikus, bár pörgetve elkezd húzni, de meg kell dolgoztatni érte. Er?tlennek persze egyáltalán nem nevezném, de eggyel nagyobb motormérettel már biztosan egészen más élmény vezetni.
Az utazási kényelem már egészen más, számomra tökéletes. A klímaberendezés remek, ez az els? olyan autó, melyben télen, bekapcsolt f?tés mellett nem izzad a lábam. Nyáron a klíma tovább csökkenti a motor erejét, de állandó tempónál ez nem zavaró. Az el?zgetés nyáron csak izzadva megy, átvitt értelemben és szó szerint is.
A hátsó lámpák cseréje maga a kínszenvedés ebben a tulajdonost egyébként számos praktikus dologgal megörvendeztet? autóban. Mintha a kocsi hátsó részéhez érve elfogyott volna a tervez?k fantáziája, az izzókhoz csak komoly gimnasztika és jópár vaskos trágárság árán lehet hozzáférni.
Nyilván komoly tapasztalatokkal fog szolgálni a még el?ttem álló 75.000 km-es szerviz, alkalomadtán beszámolok róla.
Hibalista
- hátsó izzók; nyeszereg a felfüggesztés; nyikorog az anyósülés; a m?szerfal- és konzolvilágítás lassanként megsz?nik; központi zár nem mindig, nem mindenhol nyit, távirányítója új elemmel sem mindig m?ködik;
Ide hordtam szervizbe
Rajczi Rajmund, Bp., XXII. Szabadharcosok útja 13. (?)
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Ivanics Kft., Bp.., XXII. Kártya u. 2-4.
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 65000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Ford Fiesta 1,1 | Következő autója? | Volvo V40 1,9D (ha beindul a bolt, S60R vagy XC90 :D) |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.7/10) |
