A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volvo » S40, V40 (1995-2004)

S40, V40 1.9T 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kosz, hogy vigyazol ram

Szöveges ítélet

Hasznaltan, jo allapotuan vettem. Masodik tulajdonosa vagyok, az elso rendszeresen elvitte az idoszakos szervizekre, ahogy magam is. Leginkabb azert viszem szakszervizbe, mert kozel van a munkahelyemhez, illetve lusta vagyok megbizhato kendacsolot keresni. Dragabb, viszont kenyelmesebb a szakszerviz.
Szeretem ezt a verdat. A 1.9t motor 150 vagy 160 loereje boven eleg, kulonosen ugy, hogy ahol elek, ott nemigen lehet tolni neki, mert ha berepulsz, az eleg sokba kerul rogvest a helyszinen, majd a kotelezo biztositasod kezd el exponencialisan novekedni. 140 folott nem hajtottam, az alatt tokeletes, ha ugy vezeted, mint egy kozepesen nagyobbacska autot. Nem kanyarvadasz, nem a gyorsulas bajnoka, Subaru Imprezabol atulve eleinte bizonytalannak ereztem a kanyarokban, es a gyorsulasa is eleg almatagnak tunt. Hozzaoregedtem az autohoz, nem hozongok mar, elvezem, hogy biztonsagot ad. Hosszan sokkal jobb benne utazni, mint az elozo Imprezak akarmelyikeben. Az ulesek nagyon tetszenek, sosem faj bennuk semmim, a fefuggesztes, hm, koromnak megfelelo, kanyarban stabil, nem ugral el a feneke, de sokkal alulkormanyzottabb, mint akarmelyik eddigi autom. Szeretem.
Ami zavar benne, az szokhato. Az elso automata autom (persze eleinte egyvegteben markolasztam a sebvaltot), a kenyelmet gyorsan megszoktam, de neha nem ertjuk meg egymast. Ez valoszinuleg abbol adodik, hogy az auto az ami, en meg nem ugy akarom adott esetben vezetni. Tanulhato. A fordulokore iszonytatoan nagy (na es?), a csomagtarto nyilasa kisse szukos, a bringam pl., nem fer bele. A hatso ulesen viszont kivaloan, ellenben olajos foltot hagy... :( A paratlanito tetu lassu, es nekem csoppet hianyzik egy ablaktorlo a hatso szelvedorol.
Az auto remek jol ossze van rakva. Nem zorog, nem csattog, de egyreszt nem is volt kitaposva a szeme, masreszt amit cserelni kellett rajta, azt csereltek. Az utak erre jok, nehez tropara verni a felfuggesztest.
Beulsz, mesz. Nyugalom, teljesseg, higgadtsag. Jo.

Hibalista

- Kopo alkatreszek.

Ide hordtam szervizbe

Markaszerviz, Washington DC

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2002
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 150000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Impreza Következő autója? Meg nem tudom...
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volvo S40, V40 1995 (2000 - 2004)

További ítéletek (207 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)