Kár érte,hogy egy zabagép... :(
Szöveges ítélet
Miután Imádott kis 1,8 as öreg Volvo 460-S m 7 év után előjöttek a megoldhatatlan elektromos fantomhibái amikre nem volt gyógyír,így megváltunk tőle és mivel Volvo Imádók(voltunk) nem is jöhetett szóba más mint az utód Volvo S 40, Az országot járva hosszas keresgélés után (rengeteg leharcolt agyonütött darabot látva,már már szinte reményt vesztve de Találtunk egy V 40-t minden áron S 40-t akartunk de ez annyira rendben volt,hogy úgy éreztük hiába kombi ezt bizony nem szabad otthagynunk Így jött is velünk haza,Gondos tulajtól vettem éppen ezért szerelésre a két év alatt nagyon keveset kellett költeni,Viszont Üzemanyagra RENGETEGET! 2 év után Éppen ezért is váltunk meg tőle.SENKI ismétlem SENKI ne vegyen 1,6 s motorral ilyen autót.Ez Renault-ól származó motor amellett,hogy egyébként megbízható. Kis fordulaton Nagyon Lomha és erőtlen Egyszerűen Süket módjára forgatni kell mint a Kávédarálót,hogy menjen.Ám ilyen esetben képes Bekajálni 14 liter üzemanyagot is 100 km-n ,De egy laza városi menet közben sem sokkal barátságosabb a fogyasztás. Horrorisztikus mennyire sokat fogyaszt,amellett,hogy szinte semmit nem nyújt! Akárhogy is ügyeltünk és nem forgattuk agyon 10 liter alá szinte sosem tudtuk kihozni az átlagfogyasztását.Egészségeset előzni pedig csak lendületből lehet vele.És nem azért mert annyira világtalanul idétlenek vagyunk,ez a pici 1,6 bizony mindenkinél ennyire sokat eszik és ennyire gyenge.Kár érte,egyébként azt leszámítva,hogy rengeteget fogyaszt és elég erőteljes rozsdásodási rizikó hajlam.Egy nagyobb 1,8 2-0 Benzin Esetleg 1.9 Dízel motorral egy nagyon jó autó lehet. Kényelmes,kezes, biztonságos már amennyire egy 4 csillagos autó annak nevezhető. Sajnos a futóműve elég kemény emiatt az autó hajlamos pattogni az úton.Mindenesetre amennyire imádtuk a régi kis 460 t,ezt a V 40 est már nem igazán szerettük meg. A szememben 2000 után már nem Volvo a Volvo... :( így a márkahűségünket félredobva más Márkát választottunk,úgy érezzük jobban is tettük :D
Hibalista
- Igazából különösebb "Nagy gondjai" nemvoltak.Az EGR hibakód jelzője villant ki olykor olykor,de egy hosszabb nagyfordulatú autózás után kifújta magából a piszkot és akkor a hibalámpa el is aludt. 2 stabilizátor rúd elöl,két szilent elöl, hátsó féktárcsák és fékbetétek.Ez cakk pakk 40 000-forintból orvosolva lett.Viszont a rozsda nagy ellensége ennek a tipusnak.a miénket is már a hátsó sárvédő peremnél igen csak megkezdte,alábujva látszott is. Egyébként Nemrossz autó. (mondjuk leszervizelt állapotban becsületes gazditól vettem,lehet éppen ezért is nemjött ki rajta különösebb gond amíg nállam volt)
Ide hordtam szervizbe
Itthon szereltük.Nem egy Bonyolult szerkezet (de iszonyatosan kevés a hely a motortérben,például a generátorhoz lehetetlen hozzáférni a motor megemelése nélkül hála azt a részt megusztuk )
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 146000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 17000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | 460 1,8 benzin. | Következő autója? | MONDEO MK3 TDDI |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.3/10) |
