Jo kocsi ez.
Szöveges ítélet
Nos, a szokasoshoz kepest keves kilometerrel vettem, 310 ezer volt benne, 11 evesen az autot. Nagyon szep allapotban volt kivul-belul, na jo, kivul itt-ott kezdett rozsdasodni, kerekjarati iveknel hatul, pl. De belul tenyleg szep volt, sehol kiulve, semmi letorve, vigyaztak ra. Ennek folyomanyakent nekem nem nagyon kellett ra koltenem a kesobbiek folyaman, egy termosztatot vettem bele, meg talan mintha a generator szijat csereltem volna le. Nagyon jol ment, tenyleg ugy gyorsult mint eddg . es azutan - semmi, de ezt mondjuk egy het alatt meg lehet unni, szaguldozni ugyse lehet. Vagyis lehet, de nem erdemes. Ugyis letrafipaxolnak, es akkor ugyis ugrik a jogsi. Na mindegy. Soha nem romlott el, szerelot egyszer latott, akkor is csak a fektarcsak csereje volt a feladat. Amit nem szerettem: volvo letere nekem kicsit kenyelmetlen volt, valahogy elol nem sok helyem volt vezetni. A masik meg a fogyasztasa, na de valamit valamiert. A vegen eladtuk, azaz becsereltuk, amit mai napig is banok. Inkabb meg kellett volna csinaltatni a kuplungjat, oke, lett volna 1600 euro, de aztan meg mindig menne.
Szoval ez volt eletem eddig talan legjobb kocsija, ha ilyet akarsz venni, csak batran. Felteve, ha jo allapotban van 3-400 ezer kilometerektol szerintem kevesbe kell felni, mint a 185 ezerre visszatekertektol.
Hibalista
- hatso fektarcsa, termosztat
Ide hordtam szervizbe
kulfold
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 310000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 70000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Felicia 1,6 | Következő autója? | i40 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.2/10) |
