Hálás pénzemésztő
Szöveges ítélet
Először nagyon szerettem amikor hozzám került, de ahogy jártam vele, úgy jöttek ki folyamatosan a hibái.. Az első nagy szervizére egy héten belül sort is kellett ejteni, 1 hónapig nélkülöztem.. Amikor visszakaptam, újra rájöttem miért szeretem; mert elképesztő vezetési élményt nyújt a 18 éves vas. 180-at nagyon simán ment autópályán, újabb autókat megszégyenítene..
Viszont a fenntartási költségei miatt hamar eladásra kényszerültem, mert beleuntam. A négyszeresét beleköltöttem, mint amennyiért eladtam, de legalább olyan tulajhoz került, akinek van türelme megcsinálni mindent rajta..
Elektromosan megbízhatatlan (tényleg az), ami tönkre mehet benne, az tönkre is fog, hamarabb mint az ember gondolná; izzók túlságosan sűrű cseréjére is érdemes felkészülni.
Ennek ellenére a benne lévő Renault dízelmotor a világból is kivisz, megbízható darab (legalábbis nekem nem volt vele gondom, és a szerelőm is dicsérte), a turbó is szépen tud húzni, csak győzd kivárni...
Szerettem, mert iszonyatosan kényelmes autó parádés menetdinamikával, ugyanakkor utáltam, mert állandóan volt valami baja (18 éves autótól "elvárható", de nekem nem volt sok kedvem sűrűbben szervizbe hordani és alkatrészeket cserélni, mint benzinkútra járni...)
Hibalista
- Sok minden.. - Féltengelyek, intercooler, kinyomó csapágy, immo, kopogó felfüggesztés, index relé, állandóan kiégő izzók (szinte havonta..) - Lambdaszonda, és SERVICE kontaktlámpa folyamatosan égett a műszerfalon, a jármű hibatárolója 12 hibát tárol, ez mindig tele volt...
Ide hordtam szervizbe
Ismerős..
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 223000 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Ikarus :-) | Következő autója? | 9-3 |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.3/10) |
