A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volvo » S40, V40 (1995-2004)

S40, V40 2.0 16V (136 LE) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Farkas báránybőrben, avagy a szolidan elegáns dinamikus

Szöveges ítélet

Egy csalódást okozó 1.4 -es Fiat Bravaból, egy 1,6-os Ford Escorttal utasként elszenvedett baleset után (az én oldalamon nem volt légzsák, s pechemre az övet nem sokkal előtte kapcsoltam ki, hogy hátranyúljak egy szendvicsért), aminek köszönhetően majd 3 hónapig "gyógyultam-rehabilitálódtam", ültem be a 2 literes, 136 lovas S 40-be. Ez az autó nagyon sokat segített abban, hogy visszanyerjem a biztonságérzetem, és újra élvezzem a vezetést. A Brava után felüdítő érzés a 2 literes motor dinamikája és teljesítménye, a váltó könnyedésége, a futómű megbízhatósága. Az ülésfűtés jót tesz fájós derekamnak. A magaságállítható ülés hihetetlen kényelmes és megtaláltam benne az ideális vezetési pozíciót. A kanyarstabilitása kiváló, teszteltem párszor a Hortobágyi kacskaringós puszta-utakon, ahol a 40-es táblás kanyarokba még 100-110-el is simulékonyan fekszik bele. A fogyasztása is megdöbbentett, mert 8 liternél csak a maximumon hűtő klimával fogyaszt többet, 150, vagy afeletti tempónál (a Fiatom is bekortyolt ennyit, sőt!). Amit szeretek benne, hogy még 140-nél is érzem, hogy van benne tartalék, képes tovább pörögni, így az előzések sem jelentenek problémát. Az egyetlen bajom vele, hogy 130 fölött kicsit megnőnek a menetzajok, de igazából nem vészes, főleg ha szól a zene. Egyszer kipróbáltam mennyit bír, de 210-nél már nem pörgettem tovább, pedig még nem padlóztam. Igazából kényelmes 130-as tempót futok vele a pályán (olyankor a fordulatszám 3.500 körül se jár) és ezt jó fogyasztással honorálja, vezetni pedig abszolút nem fárasztó. A Fiatban az autópályán elfáradtam, ebben a kicsikében még sosem. Az első évben sokat mentem vele: Ausztria, Németország- sebes sztrádák, Horvátország, és rendszeresen ingáztam Budapest és Hajdúszoboszló között. Még sosem hagyott cserben. A 2. évtől keveset mentem, de ez nem a kocsin, hanem a munkámon múlott.
Sajnos a sors nem bánt jól vele, akárhogy is vigyáztam, de nem az én hibámból sérült meg szegénykém. Ám a gondos szerelők meggyógyították.
Mindent egybevetve nyugodtan mondhatom:belészerettem.
Nemrég kipróbáltam egy D5-ös S60-ast. Hát az is szerelem volt első látásra. Sajnos, eljött az ideje, hogy lecseréljem a kicsikémet egy fiatalabbra, de remélem nem veszi rossz néven. Amíg tartott, nagyon szerettem, és még mindíg nyugodt szívvel ajánlom bárkinek.

Hibalista

- első izzók 1 év alatt 2-szer, bal hátsó féklámpa izzó 1-szer, első szélvédő csere (betörték egy leeső virágtartóval, ára 104.000 Ft (biztosító fizette) és 50-50 százalékos felelősséggel koccantam, bár a mai napig állítom, hogy én nem hibáztam, a bal hátsó sárvédőt javítani-fényezni, a bal hátsó lámpát cserélni, a lámpa altti lemezt cserélni fényezni és a hátsó lökhárítót fényezni kellett, a rám eső, fizetendő 50 % 122.000 Ft volt, de ebből majdnem 40.000 a mukadíj. Legutóbb pedig a kuplung munkahenger tömítése ment ki, 6500 Ft, csak az volt a bosszantó, hogy ünnep miatt ott kellett hagynom.

Ide hordtam szervizbe

Méhes Lajos, Kecskemét (jó barát, jó szerelő, becsületes és alapos, szolid árakkal, megéri az oda-vissza utat), ő szervizeli és műszakiztatja az autóimat

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

A szélvédőcserét és a karosszéria javítást is a Duna Interservise Volvo szervizében végezték (biztosítós esetek!), sikerült nagyon szépen megcsinálni és nagyon rugalmasak voltak

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 1997
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 104000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Brava 1.4 SX Következő autója? V40, vagy S 60
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volvo S40, V40 1995 (2000 - 2004)

További ítéletek (207 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)