A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volvo » S40, V40 (1995-2004)

S40, V40 1.8 (renault motoros, 1731 ccm) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Biztonság-luxus-kényelem, minden kilóóóóméteren :)

Szöveges ítélet

Nos, nekem előtte egy 4tactos wartburgom volt (van is még :)) rettentő gyorsba vettem, svájci autó, agyonverte a jég, rendkívül retkes volt belülről, rendkívül elhanyagolt stbstb. Neten elkezdtem kutatni, találtam VolvoWIW-et, nagyon jó, sok rendes ember, került onnan szerelő is.
A szerelési dolgokról pár szó:
Szóval először is feltűnt, hogy morog a váltó, rángat az autó.
- Rángatás: cseréltem gyertyát, kitakarítottam a pillangószelepet, új légszűrő, kiretkeltem a szívótorok alatti kartergáz labirinttömítést (ha ez el van koszolódva akkor kezdi el beköpni a pillangószelepet). Ezek olyan dolgok amiket én saját két kis kezemmel csináltam meg. No csak nem akart elmúlni, lényegalényeg kiderült hogy a 3. henger gyújtáskábelének a szigetelése sérült. Kicseréltem a gyújtáskábel szettet, frankó BOSCH-ra, nagyon jó lett minden elmúlt.
Jah még a váltó előtt az önindító is szórakozott, kiderült hogy a testkábel potyogott le, ezt is saját két kis kezemmel csináltam meg, ha meg már kivettem az önindítót hát cseréltem benne szénkefét, kitakarítottam megzsíroztam. Tuti király lett az is.
- Váltó-mese: Szerelőhöz elvittem, jól megnézte, mondták csapágyas a váltó. Ennyi km-nél ez normális, tehát költségvetésbe betervez aztán egyszercsak felújít. Az autót úgy vettem hogy új benne a kuplungtárcsa, csak a kiemelő volt szétesve, tehát kapott új kuplung-szettet is. Azért lehúztam vele 15-20 e km-ert. A szerelés után kijött a kerékcsapágy-bajság is azt is cseréltük. Nagyjából ennyit kell tudni a szerelgetéséről, egyébként csicsáztam, cseréltem rajta saját kezűleg tetőkárpitot, rendesen kiretkeltem belülről.... ez még az a kategória akinek van kis műszaki affinitása tud bütykölni, úgyhogy hajrá!
Még valami, mikor megvettem néhány tanknyi üzemanyagot jártam adalékokkal (kék spuri, szeleptisztító, égéstér tisztító, olajadalék stbstb. nem állandóan azzal kell járni, de eleinte nem rossz a dolog, főleg az injektor-fejek miatt, meghálálja az autó!)
- Menettulajdonságok: az úttartása valami remek, nagyon jól lehet vele kanyarodni ha rendes gumik vannak alatta, nem pattog el, nem hajlamos a kúszásra. Viszont havas-jeges úton óvatosan kell vele bánni (mivel nem? na jó BTR, PTSZ és társai...), a jó kormányozhatóság marad, igazából én ezeket az új autókat nem szeretem a csúszós úton hajtani.
Az autó nem egy erőmű, meg a száztizenakárhány lóerő ehhez a kasztnihoz a pont elég. Ha kicsit jobban akar vele menni az ember vissza kell tenni, de 3000 fölött megy azért. Szóval nem száguldozásra való hanem kényelmes tempóra. Az viszont tuti igaz hogy az 1.6-os kevés a kasztnihoz, az még lomhább. Fogyasztását tekintve nekem nem volt vele bajom, nyáron 7,5-8, télen 8-9 között attól függően mennyit budapesteztem vele. Az autó olyan 110 fölött kezd el tényleg enni, ha vidéken kényelmes 90-el utazunk, kihasználjuk a lejtőket és nem tapossuk ész nélkül a gázt akkor nem lesz gond. Jah, én írtam a fogyasztást, mert az autó szól ha valami baja van, egyszer felment a fogyasztásom majdnem 10 literre, no ekkor derült ki hogy meghalt a lambda szonda.
Az autó amúgy veszett-kényelmes, nem fáj tőle a hátad, jó az ülés, az ülésfűtés álom a maga nemében. Szóval az teljesen rendben van. Az én 195 cm-el simán elférek, a hátsó ülésnél a hely már nem valami nagy, de ha kicsit előrehúzza az ember az ülés akkor ott is lehet ám fejedelmi lakosztály. A helyről még valami, a hátsó csomagtartó óriási, ha az ülést lehajtom (úgy hogy kiveszem a hátsó üléspárnákat) akkor pedig iszonyatos teret nyújt. Egyedül egy IKEA-s kanapét nem sikerült berakni.

Összességében én nagyon szerettem az autót, eladni azért kényszerülök rá mert nincs benne klíma (aki ilyet vesz az figyeljen rá, hogy klímás legyen a kocsi) illetve a cégembe szeretnék bevinni egy pickupot a meló miatt.
A másik, rendszeresen el kell vinni szervízbe, ami döglött ki kell cserélni. Engem ez az autó SOHA nem hagyott az út szélén, SOHA nem döglött meg alattam.
Ha bárkinek van kérdése akkor nyugodtan fel lehet tenni :)
ano_minuszKUKACfreemail.hu

Hibalista

- - Váltó felújítás - - Gömbcsukló - - Kerékcsapágy - - Fékpofák - - Kuplung-szerkezet - - Lambda szonda

Ide hordtam szervizbe

WRCViktor, Budapest, Margit u. korrekt, gyors, nem drága, ha valami rossz a kocsiba akkor azt elmondja.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1998
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 216000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? 1.3S Következő autója? B2500
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volvo S40, V40 1995 (2000 - 2004)

További ítéletek (207 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)