Belekell törődni
Szöveges ítélet
Az autógyártás egyik hulladéka, egyetlen előnye van mégpedig a megbízhatósága. Bármi romlik el rajta mindíg hazatalál.A legnagyobb probléma vele hogy a globalizáció csúcsán van az autó, mert ez egy svéd autó ami francia(Renault) motorral és váltóval van szerelve, japán (mitsubishi) fékekkel, olasz elktronikával, és telis-tele GM-es alkatrészekkel, és ami a lényeg hogy egy hüly? magyar megvette :) . De amin csodálkozom hogy az autószerelők nem halnak éhen. Kezdődött a hidrotőke cserékkel, ami szalonba aranyárban megy, szerelőnél sem olcsó de nem is tudta megcsinálni mert azóta folyik az olaj.Aztán olajfolyás megszüntetési kisérlet sok-sok kicserélt alkatrész, jópár elfogyasztott szerelő de semmi siker, következett a rejtélyes hátsó kopogás ami a fenmaradó szerelőket is mette jópár kicserélt alkatrésszel együtt (lengéscsillapító, porvédő, szilent) és az autó még mindíg kopog.Most jön a kedvencem kontroll lámpák: úgyéreztem magam mint a bucsuban, irány a szakszervíz, ahol 2 óra után közölték velem hogy nem tudnak komunikálni a CPU-val mert nincs hozzá műszerük, Volvoszervízben????? akkor hol van kérdem én?, irány az autovillamosság ahol elárultak nekem egy titkot, azota nincs égő a kontrollámpáknál.Következő gond nem fog a kézifék, ahol a 2,6 cm-es tárcsát kidobatták velem mondván ha aztakarom hogy jó legyen cserélni kell 40.000.- és nem jó. Hozzáteszem hogy az összes szerelő elkérte a kellő összege olyan munkáért amit nem tudott elvégezni. A váltókar kb. mint egy kenunak az evezőlapátja olyan szabadon jár, de már nem viszem senkihez inkább beletőrődök.De hogy nem csak rosszat a motorja kellően nyomatékos jól gyorsul. végsebesség.... azt nem tudom én GPS szerint 207-el mentem vele de még nem volt vége csak az erő volt kevés. Elől kényelmes hátul nehéz ki-be szálni, az AUT. klíma jól működik.Amit szeretek benne hogy minden helyzetből kijön és hazahoz, kevés olajjal, szikrázó fékkel, beállt hidrotőkével, sárba, hóba, maximálisan megbízom benne csak a hangokkal lámpákkal meg az egyéb problémmákkal nem kell foglalkozni bízni kell benne.
Hibalista
- Hidrotőkel 16db, váltó, szilent, lengéscsillapító, gömbfej, kézifék meg még egy csomó minden csak azokkal nem foglalkozom.
Ide hordtam szervizbe
Volt már mindenhol, de minek?
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 159000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 31000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | colt | Következő autója? | Mazda Tributi |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.1/10) |
