A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volvo » S40, V40 (1995-2004)

S40, V40 1.8i 16v 

Az ítélet értékelése
3,0(2 db)

A legkényelmesebb páncélszekrény

Szöveges ítélet

A vásárlást követő 3 hét alatt beleszaladt 2,5e km.
Tulajdonképpen megvettem és használom.
A márkaszervízek eszméletlen drágák, csakúgy mint az alkatrészek ha az ember nem keresi meg a megbízható beszerzési forrásokat... :)
A kényelemről nem kell beszélni, a kocsi a bőr, az automata váltón valamint a napfénytetőn kívül full extrás. Az ülésfűtéstől a hátsó rolón, gerinctámaszon át az automata légkondiig minden megvan amire az embernek szüksége lehet.
Apró figyelmességekkel érik el, hogy az ember következő autója is Volvo legyen. :) Hatalmas ötlet, hogy a műszerfalon visszajelző jelzi, ha kiég valamelyik izzó! Azonnal tudtam, mikor az autópályán kiégett valami. A bal hátsó féklámpa volt. Kötelező felszereltséggé tenném minden autóban!
A biztonságról nem kell beszélni. 4 légzsák, övfeszítő, svéd acél. Volvo. A biztonsági öv bekapcsolására buzdító "idegesítő" kattogást kreáltak, de bejött, azóta használom!
Menetteljesítmények: Az 1.8-as 125 lovas motor több mint elég, bár alacsony fordulaton lusta egy picit. ~3000-től lódul meg, mint akit elkezdenek tolni. Óra szerinti 225-t mentem vele...
Bátyó a pályán könnyedén szalad 190-et vele úgy, hogy fel sem tűnik neki. :) De nekem sem... :) A gyári ültetett sportfutómű durván fekszik az úton. Na persze velünk (2fő) + csomagokkal meg is van úgy másfél tonnácska.

Egy véleményben volt egy olyan mondat, hogy fel kell nőni a kocsihoz. Ez valóban igaz. Ehhez a kocsihoz "máshogy" kell hozzáállni. Lassan 30 évesen kezdem érteni mire gondolt.
Dehát ettől Volvo a Volvo...

Felszereltség:
- 1.8 16v
- Gyári ültetett sportfutómű
- ABS (blokkolásgátló)
- ESP (kipörgésgátló)
- DSA (menetstabilizátor)
- Bi-Xenon
- 4 tárcsafék
- Fedélzeti számítógép
- 4x elektromos ablak (8 kapcsolóval, bal első automata)
- Elektromos és fűthető tükrök
- Fűthető első ülések
- Gyári központizár (műszerfalról is vezérelhető)
- 5x 3 pontos biztonsági öv
- 5x fejtámla
- Vezető-, és utasoldali-légzsák
- SIPS - 2x oldallégzsák
- Fabetét (műszerfal+ajtók), na jó, mindannyian tudjuk, hogy ez csak fahatású műanyag...
- Első ködlámpák
- Automata légkondicionáló
- Plüss belső
- Fényszórómosó + magasságállító
- Állítható magasságú/dönthető első ülések
- Deréktámaszok elöl
- Könyöklő elöl + hátul
- Napfényroló hátul (gyári)
- Megvilágított piperetükrök
- Távirányítós riasztó
- Gyerekzár + kikapcsolható hátsó elektromos ablakok

Fogyasztás:
Legkevesebb mért, ősszel az 5-ös fűúton Szeged-Bp-Szeged útvonalon, 80-100 között nagypapásan autózva 4,9l / 100km!
Legtöbb, télen városban, sok-sok hidegindítással 12,8l / 100km.

Hibalista

- Hibalista valamint beszerelt alkatrészek, kiegészítők.
-
- 205.000 km: lambdaszonda az első út alatt. 10e-ért vettem bontottat, azóta tökéletes, a fogyasztás is helyrejött.
- 205.200 km: levegőszűrő - 2e
- 205.200 km: fényszóróizzók (+50%-os párban cserélt) - 3,8e
- 205.400 km: jobb hátsó szélességjelző - 3,5e
- 205.500 km: kormányösszekötő (jobb belső) - 3,8e
- 205.500 km: kormányösszekötő gumiharang - 3e
- 205.500 km: féltengely gumiharang - 3e
- 205.500 km: ablaktörlő lapát
- 208.000 km: gyújtáskapcsoló, ami tutira egyedi hiba! :( 37e+5e
- 208.000 km: fékfolyadék. A fekete!!! és koszos fékolajat lecseréltük, a rendszert átmostuk. - 1,5e
- 208.800 km: bal hátsó féklámpa izzó
- 209.000 km: a 3. kagylós kőfelverődésnél megrepedt a szélvédő, majd a mosásnál a tetejétől az aljáig végigrepedt
- 210.000 km: 2008.08.13. Légkondi ventillátor vezérlő tranzisztor meghalt. Emiatt megállt a szellőzés a 39 fokban... - 1e tranzisztor + 2e javítás
- 210.490 km: 2008.08.14. Bal lámpamosó nem működik, bár lehet, hogy sohasem működött... :)
- 211.100 km: 2008.08.25. Jobb hátsó-belső helyzetjelző izzó csere. - 100Ft
- 211.180 km: 2008.08.28. Időszerű gyertyacsere. Közben fény derült a szétégett 1-es gyertyapipára. 3 pólusú NGK 4db - 8e
- 214.200 km: 2008.09.18. Hátsó szilentek, vezérműszíj, vízpumpa, feszítő és vezetőgörgők, benzinszűrő, antenna becsúszó szár, 2 első ködlámpa csere - 145e
- 218.800 km: 2008.11.12. Bal hátsó egyik helyzetjelző izzó.
- 225.000 km: 2008.12.27. Bi-Xenon szett. - 24e
- 247.500 km: 2009.06.16. Levegőszűrő csere

Ide hordtam szervizbe

Édesapám! Nála tuti nincs megbízhatóbb! :) Köszi apu! :)

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Marso - Korrektek, gyorsak. Pl.: Hibakódtörlés 15p - bruttó 3e.

Autószerelő ismerős :) - Korrekt, gyors.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 1997
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 204800
Megbízhatóság (9) Vezetett km 42700
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Escort 1.3 CL Következő autója? Volvo S40 T4, vagy S80 2.0T, vagy 2.5TD
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volvo S40, V40 1995 (2000 - 2004)

További ítéletek (207 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)