A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volvo » C70 (2006)

C70 D5 AUT Summum 

Az ítélet értékelése
4,0(2 db)

Kecses erő

Szöveges ítélet

Azt hiszem sikerült a Volvónak egy teljes értékű, igaz 4 személyes, kasznit ötvöznie egy kiforott dízel motorral, és egy tökéletes automata sebességváltóval.
Az autó zsenialitása, hogy csukott tetővel el tud ´veszni´ a forgalomban, viszont a nyitott tető elvarászol. A csomagtartó mérete és formája megfelelő, remekül lehet pakolni. Még nyitott tetőnél is fér bele sok minden.
Először némi fejtörést okozott nagyobb és hosszabb dolgok, például bútorok szállítása, de...... felfelé nincs méret határ, ha az időjárás engedi. Egy kicsit hülyének nézhetik az embert ahogyan egy I..A lapraszerelt asztal 2 méter magasan kikandikál az autóból,de egy pár kilométer nem a világ.
Alacsony fordulatszámnál kicsit lomhán indul, 1700 kg, de utána megvadul.Mind alacsonyabb, mind magasabb sebesség tartományban biztonságosan lehet vele autózni, az elektronikai segítség mindig kéznél van. Talán a műszerfal kicsit konzervatívnak tűnhet, de letisztult és minden a helyén van és áttekinthető.
A navigációs rendszer könnyen kezelhető, az útinformációs rendszer meglehetően pontos (már amennyire az adott ország közlekedési információs rendszere pontos) és jó pár óra dugóban állást megspórolt már az életemből.
A hátsó űléseken utazók mindig kényelmesen elfértek a hosszabb (1000 km feletti) utakon is.
Lehajtott tetővel és szélterelővel kb. 160 km/h-ig kényelmesen lehet utazni, bár egy ruhadarabot érdemes az oldalfelőli vállra teríteni.
A német autómárkákat vezető autóstársak rossz néven veszik ha megelőzi őket 1 Volvó (pláne Németországban), különösen ha az Ő autójukra nagyobb és kerekebb számok vannak írva.
Nagyobb sebességtartományban huzamosabb ideig vezetve sem kell 1 benzinkutat vásárolni, 10 liter alatt is megelégszik 100 kilométerenként/félóránként.
És ami tetszett az a színválaszték, nem szeretem a szürkéket.

Hibalista

- Idáig semmi.

Ide hordtam szervizbe

Külföld.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2008
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 36000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 36000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Accord Következő autója? ??
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volvo C70 2006 (2007)

További ítéletek (2 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)