A tökéletes kupé kabrióváltozata
Szöveges ítélet
Gyonyoru es imadnivalo auto. Ha gyartanak sima kupevaltozatban, biztos megvettem volna. (a kabrio nekem tulzottam is feltuno) Nagyon harmonikus az egesz auto a fekek a futomu, a D5 motor es az automata valto kivaloan kezelhetove es gyorssa teszi. Belul feher borkarpit, es vilagos belter kapraztatta a csajokat..imadtak! Sajnos nem sokaig volt nalam az auto, de azt jol kihasznaltam, varosban, videken, autopalyan is utaztam vele. Zart tetovel, eszrevetlenul felgyorsult 150-re, nyitott tetovel a 90 feletti tempot nem ajanlom, foleg a hatul uloknek. Ugyanis teljes erteku negyszemelyes kabrio/kupe! A tetozaro szenzortol eltekintve, semmilyen problemat nem mutatott. Nagyon jo benyomas tett ram!
Hibalista
- Egy hiba fordult elo gyakran, amig nalam volt kiprobalason: a tetozarasert felelos szenzor kisse tul erzekeny volt, kb naponta hangos sipolassal jelezte hogy azonnal alljak meg, mert karosodhat a teto. Egy gyors megallas utan lehetett folytatni az utat. A szervizben ingyen atnezik mi a gondja?
Ide hordtam szervizbe
Volvo Ivanics, SZfvar
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 2600 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 1000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | XC90 | Következő autója? | XC90 v. C70 kupeban (remeljuk lesz) |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |
