A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volvo » C70 (1997-2006)

C70 2.0 T5 

Az ítélet értékelése
3,3(7 db)

Sznobcoupe

Szöveges ítélet

2012 júniusában vásároltam az autót, Olaszországból lett behozva. 24 éves vagyok, hosszú-hosszú évek óta a c70 volt álmaim autója, amivel kapcsolatban tisztában voltam azzal is, hogy nagyon nehéz jó állapotút találni. Azon kevés darabok egyike amelyek az országban vannak, vagy szilánkokra vannak/voltak törve, vagy megbecsültek, de ez esetben olyan tulajnál, aki akkor se adná el, ha pisztolyt szegezel a fejéhez. Borzasztó ritka autó, ami nem csak neked, de sok járókelőnek, sofőrnek feltűnik, akit 1 kicsit is érdekel, mi van a 4 db kerék fölött.
Aki ilyet akar venni, készüljön fel, hogy oltári nehéz találni egyet amivel érdemes foglalkozni. Tökéleteset találni maximum akkor van esélyünk, ha a hazai Volvo WIW tagok egyike megválik sajátjától, de ez esetben kőkeményen meg kell fizetni az árát. (Nem is fogjuk megbánni, bár aki szereti és becsüli sajátját, aligha szabadulna tőle)
Részemről a jó Isten vigyázta lépteim, mikor elém sodorta ezt a példányt. Sokat elmond egy autóról, ha gyári felfüggesztés és kipufogó van rajta, 14 évesen, rozsda nélkül. 227e km pedig egy Volvoban semmi, ha szerették.
Nem akarok ámítani, az autónak vannak rossz oldalai is, amit tudomásul kell venni, különben megkeseríti a tulajdonos életét. Először is: jó étvágya van, akárhogy vezetsz. Személy szerint városban használom az év 99%-ban, méghozzá sokat. 13 liter, nincs ezen mit szépíteni. Ha átmegyek 90 éves békehadtest exkatonába, akkor 10.5, de nem kell illúziókat táplálni, ennek az autónak mindenki minimum egyszer odalép, ha vezeti. Minden nap, minden körülmények között. Persze van akinek megeszik 18 litert is, de akkor nem lesz hosszú szerelem.
Ami az alkatrészek árát illeti, tud húzós lenni lenni. Evidens, mivel ugyan tegyük már a szívünkre a kezünket, hány darab c70 coupet látunk átlagosan 1 év alatt? A Volvo amúgy se egy olcsó autó. Fojtószelep pl 150ezer - nem véletlen érdemes figyelni az olyan apróságokra mint tisztítás.
Cserébe viszont ha az autót tisztességgel rendben tartják, nem gyilkolják, és mindig jó minőségű olajat töltenek bele, akkor ha az Úr Isten áll eléd, azon is átgázolsz vele.
De ennyit a rosszról, mert a fogyasztás és az alkatrészek árai mellett, maximum a biztosítása húzós, de azt mindenki úgy oldja meg ahogy akarja/tudja. (Ejtsd: drága)
Cserébe viszont olyan coupeban ülsz, amiből nincs 1000 db se budapesten, se az országban. Sokan megnézik, odajönnek, dicsérik, kérdezgetnek róla, és ami a legszórakoztatóbb, lehidalnak amikor elmondod hány éves, és mennyibe van. Mintha a szerencsejáték zrt reklámarca lenne.
Megkérdezik hány éves, 5-6? Mondom 15. MENNYI?!
Mennyibe került, 4-5 millió? Teljes szervizzel, stb, 2 millió. MENNYI?!?!?!?
Na és ezek a pillanatok, elég dominánsak ahhoz, hogy ne érdekeljen a 13 literes fogyasztása.
Ami a saját példányomat illeti, 1.5 éve járok vele, túl 1 forró nyáron, túl egy hosszú és borzalmas télen, a legnagyobb gondom vele a tegnapelőtt kitisztított pillangószelep, illetve a ma helyreheggesztett kipufogó volt, együttesen mondjuk 18.000 Ft-ért. Valamint bezsebelni az elismerő pillantásokat a szerelőktől (több helyen is), hogy milyen szépen jár a motor, milyen jól húz. Sose hagyott gondban, öröm vezetni, iszonyatosan kényelmes. Kiszakadt gerincsérvem van, aminek ez a kocsi egy 5 csillagos wellness hétvége. Memóriás bőrülés, dupla digitklíma, 228 LE, bődületes turbó (magasnyomású verzió, a félig leszakadt kipufogómmal is állva hagytam ma egy típustársam), 10 hangszóró, és még órákig sorolhatnám. Ráadásul ez nem is a fullos felszereltség.
Városban 13-13.3-al járok, autópályán kerek 10 literrel, 140es tempónál. (Érdekesség, hogy 150-155-nél csak 8.9-et eszik)
Hihetetlenül tágas, előzni vele a legszórakoztatóbb dolog a világon.

ui: Kérdezte már pár ember akinek megtetszett, mennyiért adnám el. Fix ár: 10 millió.

ui2: +ÁFA

Upd: Eltelt ismét egy fél év, az óra immár 247ezret mutat. Vicc, hogy más autóknál a 200ezer km már olyan károsodásokkal jár, amiknek árnyéka se mutatkozik egy ilyen Volvon... 15 éves autóról beszélünk, de bárhova megyek vele, ismerősökhöz, barátokhoz, céges rendezvényre, mindig sok kérdés és dicséret fogad. Utasok mindig meglepődnek hogy milyen tágas és kényelmes, milyen veszedelmesen gyorsul, és mennyire látszik hogy jó állapotban van. Nekem ami különösen tetszik benne, az az hogy csendes. Finoman dolgozik a futómű, nem kopognak az alkatrészek, motort is alig hallani az utastérben. (Kivéve ha odalépsz, mert akkor az 5 henger nagyon dallamosan kezd el duruzsolni) Ennek a kocsinak nem kell "racsing" kipufogó mint a vti hondának, hogy mindenki hallja ahogy jössz, meg azt hogy szarul megy a kocsid (tisztelet a baromi kevés kivételnek).

Az eredeti post óta csinosodik az autó, költöttem rá rendesen, de fontos megemlíteni hogy szépítgetésre volt költve, nem javításokra, mert nagyon megbízható. Az autó újra lett polírozva, irgalmatlan sokat dobott rajta. Érkeztek utolsó szériás cabrio indexek, króm prizmával - nem a szokott naranccsal, az első fényszórók újra lettek foncsorozva (3000 Ft/db), a megkopott bőrkormány pedig cserélve lett.
Nem makulátlan az autó, mert mint minden használt kocsin, ezen is vannak karcok, bár szerencsére nagyon kevés. A kocsi bőr belseje is enyhén sérült a vezetőülés oldalán (kivédhetetlen hiba). Majd javítva lesz az is.
A gyári 10 hangszórós rendszer is feljavításra került, megérkezett a gyári premium fejegység, egy remek teljesítményű erősítővel, így a zene is ütős lett.
Ami a kocsi teljesítményét illeti, nagy nagyon picit emelve lett a töltőnyomáson, ami sokkal kiegyensúlyozottabb teljesítményt adott a kocsinak. A gyári kb 226 lóerőről 242-re nőtt a lovarda, a nyomaték is 315-320 környékén lehet, ami mindenképpen figyelemre méltó teljesítmény, főleg azt figyelembe véve, hogy ez a kocsi 180-200nál se veszít a gyorsulásából, fölötte is nagyon brutálisan emelkedik a mutató. Nem csoda hogy egy olyan kihívó, aki tud követni és ellenfél 190-ig, utána nagyon elmarad. Sokat elmond az is, hogy 3000ezres fordulatnál már veszedelmes a gyorsulás, 6500nél már tilt is, ergo itt erő van, nem kell halálig forgatni a kocsit, hogy történjen is valami.
De ez nem egy agyatlan gyilkolásra épített koporsó. Teljes mértékben két arcú, mert egyik oldalról az a lehúzott ablakú, zenét dübörögtető erőgép is tud lenni, aki kocsik között szlalomozva brutális erőfölényt sugároz, másik oldalról viszont (amiért én imádom), tökéletes élményt nyújt amikor a szépen lemosott, ritka és exkluzív kupéval 50-el csorogsz, felhúzott ablakokkal, lágy zene mellett, átadva magad a kényelemnek.
Továbbra is azt mondom, hogy egy hihetetlen módon szerethető autó, ami a kevés hibáját (pl fordulókör) elfeledtetve szórakoztat és emelkedik ki mindenben ami fontos lehet. Ritka, tágas és kényelmes, premium, kegyetlenül erős motorral, exkluzív megjelenéssel.

Hibalista

- Vásárlás után természetesen megtörtént a szükséges szervíz: olaj, szűrők, szíjjak, stb, ezen felül toronycsapágyak, anyósülés elektronikában 1 kábelcsere, elöl fékpofák cserélve, összesen kb 170.000 Ft értékben - - 1 év használat alatt/után: - -pillangószelep tisztítás, amit hibakód adott ki: 10.000 Ft - -kipufogót rögzítő elem csere, mert hátul elengedte (ami miatt félig elöl is) 8000 Ft - olajcsere esetén 30.000 Ft szűrővel együtt - kavicsfelverődések ellen kód alapján kikevert javítófesték, 3000 Ft - -

Ide hordtam szervizbe

Sok vakvágány után : volvo doktor

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1998
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 223000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? Focus Következő autója? Ha lesznek gyerekek, akkor egy V70R jön majd, de ez akkor se kerül eladásra.
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volvo C70 1997 (2003 - 2006)

További ítéletek (12 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)