Se veled-se nélküled
Szöveges ítélet
Totálkárosra tört autónk után SOS-ben kellett kocsit néznünk gyorsan,és viszonylag olcsón. Megtetszett a Volvo,elsősorban biztonságossága miatt.
Mikor beültem megszerettem azonnal. Minden kézre áll, ergonómikus, az anyagminőség nem hagy kívánnivalót maga után! Nem zörög,nem kopog,nem csörög.
A motor pöc-röff a legnagyobb hidegben is, ha kell megy rendesen,harapnak a fékek, és mivel kupé, a parkolás sem nagy kunszt vele az asszonynak.
A fogyasztása pompás, 5.5-6 liter városban! Igazán elemébe autópályán kerül, 140-nél szinte semmit nem kajál ha egyenletesen tud menni!
Tetszik az alapfelszereltsége. Más márkánál extra felár a BT-s kihangosító, a 6 légzsák pölö.
Ám itt megáll a "szerelem" a Volvo iránt.
Utólagosan tudtam meg, ez csak kicsit Volvo. Ford alváz,Peugeot dízelmotor,Volvo kasztniba gyúrva.
És itt kezdődik a baj!
A felsorolt hibalista miatt halványul a tiszteletem a svéd ipar iránt, ennyit még a Renault-ommal sem szívtam előtte,pedig az sem volt egy álomautó!
Soha többé dízel Volvo-t....
Most hogy eladósorba került, örülhetnék is, hiszen kb annyiért el tudom adni mint amennyiért vettem. Ha nem lenne az a fránya sok pénz amit belefeccöltem. Így keserű szájízzel válok meg tőle!
Hibalista
- Turbó,vezérlés,vízpumpa,olajpumpa,olajvezetékek cseréje, egyúttal olajcsere és minden szűrő cseréje 450k - Gázolajszűrő 35k - Hátsó fékbetétek 15k - Részecskeszűrő 150k - Munkadíjjal együtt értendő árak.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 140000 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 42000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Scenic | Következő autója? | X-trail vagy Qashqai |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.7/10) |
