A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volvo » C30 (2006)

C30 2.0 D Momentum 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Cullen HDI szívvel

Szöveges ítélet

Tengerkék metál színben , Momentum felszereltséggel, 6 sebességes manuális váltóval érkezett 60ekm -l 4 évesen Németországból. Lenyomozható szervizeléssel egy korábbi tulajdonossal.
A folyamatos gépi mosatástól kicsit karcos volt de mivel nem dohányoztak benne szép volt az utastér. Így csak egy külső polírozás kellett rá. Új szőnyegek kaptunk hozzá, a felniken egy db padkázás sem volt.

Szürke fekete kárpitozas ,tempomat , esőszenzor, ülésfűtés ,tetőablak, telefon-kihangosító , bőr multikormány és nagy zene :) ami a VOLVO hagyományhoz híven fantasztikusan szól.

Szóval elég jól felszerelt volt a "törpe" az asszony legnagyobb örömére. Akkoriban volt egy másik VOLVO is a családban. Persze összehasonlítva a 2 kocsit érezhető volt , hogy a C30 a legkisebb modell. Az utastér anyagai egyszerűbbek voltak. A kárpitozásba rettenetesen bele lehetett izzadni amit én utaltam. (A feleségemet nem zavarta annyira) Viszont a kárpit könnyen tisztítható cserébe.

A Ford genetika miatt (is) kitűnő a fotóműve. Élvezetes menni vele kanyargós úton. Nem tolja az orrát feltűnően, az elektromos szervokormány pontos finom és kellő visszajelzést ad. Nekem tetszett ahogy ment. Egyel nagyobb kategóriát meghazudtoló a vezetési élmény benne. Kapcsolók gombok logikusak minden egyértelmű. A középkonzol hullámvonal szerű kialakítású design elem. Ergonómia Svéd letisztult szemléletű.
Első ülések kényelmesek van oldaltartásuk gerinctámasz jó benne de 120kg-s embereknek nem ajánlom. Hátulra a bejutás persze szűkös mint minden 3 ajtós kocsinál. Az öv ügyesen előre csúszik alul nem akadályozva a bemászást. A fejtér korlátozott 182 cm -l még éppen nem értem a tetőhöz.
Csak 4 !!!! személyes a forgalmi szerint. Végre egy gyártó bevállalta, hogy nem lehet 5 embert kényelmesen belepaszírozni egy kompakt méretű kocsiba. Ezért inkább 4 normális ülés van benne. Hátul karfával és nagy pakoló rekesszel az oldalkárpitokban. Mentünk vele egy nap 1200km -t és nem fájt benne hátul utazni.
Csomagtartója kicsi a döntött hátsó ablak és a karosszéria formájának megfelelően csodát ne várj. Közepes bevásárlásra még épp elég. Lehajtott hátsó üléssel tovább bővíthető.

Na itt van az egyik árnyoldala a C30-nak. Nem volt benne alapból kalaptartó. Fura !! Csodálkozva kerestük , gondoltam a kinti kereskedő kiszedte ??!! Helye megvan de általában nem látok másoknál sem benne kalaptartót vagy hátsó redőnyt. Az oka az ára és a kialakítása. ISZONYÚ DRÁGA és merev műanyagból van a gyári cucc. Fordított "U" alakú műanyag elem a kalaptartó.
Oldalra rögzíthető a füleivel két mozdulattal . Csakhogy összesen egy kb 50 cm szeles ablakot tettek rá amit beépítés után ki tudsz nyitni felfelé. Ha beszereled gyakorlatilag lezárod az amúgy is kicsi csomagtartót vízszintesen a felére limitálva. Ugyan mereven stabilan áll a cucc ami praktikus mert nem látnak be stb stb. DE EZÁLTAL SEMMIT SEM LEHET BETENNI RAJTA hátulról csak bevásárló szatyrokat vagy összevissza hajtogatott ruhákat.
Redőny pedig nem létezik hozzá, tehát vagy ez van vagy semmi.
Neten találtam hosszas keresgetés után egy használtat jó áron mert a miénkben sem volt. Aztán minden hosszú út előtt szépen kiszedtem.

Forma : Nos ez elég szubjektív kérdés. Csajos autó is lehetne ám az "Üvegkoporsóbol" átemelt hátuljával feltűnő jelenség a kocsi. Nem szégyenkeztem kiszállni belőle :) Van benne anyag, érezhető a közel 1500kg tömege. Biztonságban tudhattam a családot benne. Fékje strapabíró, Alpokban sem melegedett több óra szerpentinezés után.

Váltó motor : 2.0 HDI Peugeot FAP volt benne. Sokkal csendesebb mint az öthengeres mozdonymotor. Takarékos varosban 5.3 körül, pályán 180 felett 6 L-t fogyasztott.
Váltó pontos rövid úton jár , élvezetes vele kapcsolgatni. Áttételek jók a motor karakteréhez passzolnak. Sokszor elfelejtettem 6-ba tenni mert olyan csendesen ment 130 nál.
A motor alulról is jól húz ( kis gondolkodás persze van mire megjön a turbonyomás) aztán szépen folyamatosan van nyomatéka. Ez nem PdTDI ami hátba csap :) Nem volt embléma hátul rajta sokan meglepődve kérdezgették , hogy turbós benzines az autó mert alig értek utol amikor néhanapján kiégettem kicsit :)

Futómű komfort: 205 /55 16 gumikkal komfortosan viselkedett. Kellemes átmenetet képviselt. Gumikopás átlagos volt, bár ez nagyban függ a vezetési stílustól.
Szélzaj kicsi. Tükörfűtés , ülésfűtés - klíma a zordabb országokra van méretezve. Bizalomgerjesztő érzés volt beleülni bármikor télen.
Fényszórója nagyon jó ( Xenon ) + rendes méretű ködlámpa.

Ha nem lettek volna a meghibásodások akkor tökéletes is lenne az összkép. Sajnos ami elromlott az BOSCH gyártmány volt. Javíthatatlan fröccsöntött házas alkatrész. Típushiba a szerviz szerint. Bontottan beszerezhető szerencsére ám úgy sem olcsó. Mert mindenki ezt keresi mert általában ezek a dolgok romlanak el. Emiatt lehet húzósabb árakon árulni a bontósoknak úgyis elviszik az emberek.

Ajánlanám azoknak a C30 -t akik nem akarnak átlagos külsejű autót venni. Akiknek fontos a külső és belső design. Keresik az "egyéniséget" és fontos számukra a biztonság valamint a jó kezelhetőség.

2 emberre fiatal pároknak tökéletesen megfelel. Lehajtott hátsó ülésekkel rengeteg motyó belefér. Nem lopják. Az alkatrész árak átlagosak amíg nem kell komolyabb részegységet cserélni.

Hibalista

- BOSCH ablaktörlő motor leégett ( Német ipar műremeke ) 90.ekm nél - BOSCH generátor kompletten kuka ( Német ipar műremeke ) 110ekm nél - FAP folyadekot kellett feltölteni 120ekm nél - 1 db Kerék agy csapagy 145ekm nél - 1 db Első teleszkóp 145ekm nél - Illetve egy szenzor romlott el a katalizátor előtt - - Ezen felül csak időszakos karbantartások voltak , olaj szűrők stb. - Féktárcsa és betét elöl 1 garnitúra , hátul csak 1 szett betét fogyott.

Ide hordtam szervizbe

Perfekt Car Dunaharaszti

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2007
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 60000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 85000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 147 1.9 JTD Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volvo C30 2006 (2006 - 2010)

További ítéletek (16 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)