A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volvo » 940, 960, S90 (1990-1998)

940, 960, S90 960 2,5 i 24v 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az utolsó igazi Volvo

Szöveges ítélet

Így utólag érzem igazán a hiányát. Rettenthetetlen monolit. A kocsi egy facelift-es 960-as volt, ami 98-ban került a családhoz garantált 180 ezer kilométerrel, az alkotmánybírák elnökének volt szolg-i kocsija. Édesapám járt vele 4 évig, utána a bátyám 2 évig, területi képvisleőként járta vele az országot, majd végül én tőlem került ki a családból 1 év után. Aki megvette, egy pécsi homályos tekintetű, öszülő halántékú Volvo megszállott, a mai napig is használja pedig 5 év van nála, és nálam elérte a 380 ezer kilométert.
A kocsi szerintem az utsó igazi Volvo, ami formát illeti. Gyönyörű. Az autó állapota hibátlan volt átvételkor, s az is maradt amikor eladtuk. Az egyetlen modosítás a fejegység cseréje volt, mivel a gyári cd-tár hozzá 400 ezer !!!!! ft lett volna. Kicsit hülyén nézett ki a Sony X-plod a fabetétben, de ez van. A miénk kézi váltos volt, s nem hittem volna előtte, hogy valaha ezt mondom, de jobb lett volna az autómata. A kocsi kisugárzása, az amerikai stílusú rugózás, ringott mint egy hajó, nem sarkallt a 170 lóerő kihasználására. Városban nem volt egy lámpa vitéz, de országutón egy álom volt. A nyomaték szépen repítette, váltani nem is kellett. Imádtam volna, a mai eszemmel.
A motor jó volt. Ha nem nyomtad neki elment 12 literrel. A váltó viszont hosszú úton, kicsit nyúlosan járt, gyorsan kapcsolni,lámpánál rajtolni, nem nagyon lehetett vele. De a kocsi maga nem is inspirált erre. Elnyúltál a fütött bőrfotelban, hallgattad a kedvenc Mozart operádat, mert a disco életérzés nem érintett meg a kocsi nyújtotta milliőben, s csodálkoztál azon, hogy emberek dudálnak, idegeskednek és sietnek. Az autó a nyugalom szigete volt.
Persze azért sietni is lehetett vele. Úgy 9 körül volt százon, s óra szerint 210-220 volt a vége. 160-nál forgott 4000-t, ami igazi utazóautóvá tette. Ha picit idősebb lettem volna, amikor nálam van, sosem adom el.

Hibalista

- -

Ide hordtam szervizbe

Volvo Ivanics

Értékelése: 6

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1995
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 320000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? ford escort Következő autója? volvo v40 t4
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volvo 940, 960, S90 1990

További ítéletek (34 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)