Attila véleménye
Szöveges ítélet
remek autó volt.bár sokat vesztett az árán.igaz kicsit sokat csípett benzinböl,de azután gázra épitettük át.igy már tökéletes jószág lett belöle.a kanyarodás példás.egyedül az ajtokárpit ráncosodása zavart .miért nem lehet odafigyelni az ilyen apróságra volvogyár?nem igazán szép dolog,hogyha valki belemustrál egy ilyen járgányba,és azonnal kiveri szemét az ilyen.bontóbol meg szinte lehetetlen az ilyet beszerezni,mert majdnem midegyik ajtókárpit hibás.amúgy is fehér holló az autó.a gyári új viszont biztos aranyáron lett volna.ezzel az autóval nem csattantam szerencsére de nem hiszem,hogy gond lett volna.dizelt nem gyártottak belöle csak 2,5 ill 3,0 benzinest.szerintem hiba volt,ill ha az lt került volna a motortérbe akkor nem is baj.az audi motor sem igazán vált be,igy marad a gáz alternatíva.azóta láttam egy parat átépitve nem tudom mi a véleményük.azt javaslom,ha valaki átépittet direkt befecskendezést válasszon,nehogy gond legyen a vissza durranással.egy s70-re cseréltem le.lásd
Hibalista
- légmennyiségszabályzó.ajtókárpit.
Ide hordtam szervizbe
nem kellett szervizelni.csak apróságokat.bár találkoztam olyannal aki komplett kormánymüvet cserélt.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 1995 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 74000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 52000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 13 l |
Előző autója? | omega kombi | Következő autója? | s-70 2,4 170 le aut |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.1/10) |
