A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volvo » 850, S70, V70 (1991-2000)

850, S70, V70 S 70 T-5 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

S 70 T-5 kontra 850 T-5 - Volvo for life

Szöveges ítélet

Azt hiszem, helytelen a múlt id?, mivel 2003. januárja óta mai napig használom és szeretem. Eldöntöttük (családi körben), hogy új(abb) vásárlása esetén a feleségemé lesz.
Az autó az id?k folyamán csinosodott. Belekerült: fabetét az ajtókba, fa sebváltógomb, motoros, memóriás b?rülések (hátul gyereküléssel), fényszóró törl?-mosó és legutóbb: xenonlámpa. Így a kocsi most full extrás (kivéve automata váltó és napfénytet?, mely utóbbit ?szintén sajnálok).
Az elmúlt 31 hónap - és 85000 megtett km. - alatt igazán jó tapasztalatok alakultak ki bennem az autóról (pedig 850 T-5 240 LE-sb?l - Allvall tuning - ültem át!).
Ezek:
1. Országút: elég sokat járok pályán és határon túl (Erdélyben). Pályán már az els? napokban felt?nt, hogy a motorja sokkal nyugodtabb, mint a 850-é. Míg az el?z?ben 180 km/h-s sebességnél sikerült elérni a 4500-as fordulatot, ebben 190 fölött tartok ugyanott. Ebb?l következ?en magasabb a tartható, ún. utazósebesség is. Fogyasztásban is sokkal kiegyensúlyozottabb.
2. Az erdélyi utak: gondolom sokak el?tt ismertek. Igaz, az utóbbi években már javít(gat)ják a mokányok, de ez csepp a tengerben. A másodrend? utak nem egy esetben még mindig földb?l készülnek. Ezeken sem volt semmi gondom (míg a 850-es a 6-ik erdélyi túra után sürg?sen ment különböz? izgalmas (és pénzes) alkatrészek cseréjére. A 70-esnél most (152000 km-nél) kellett cserélni az els? stabilizátorokat.
3. Város: Csöndesebb az el?z?nél (bár kétségtelen, hogy nem a demszkypesti utakra készült), belül is komfortosabb. Városban repül?gép felszállásához hasonlíthatom, amint kettesben szinte minden más autót lehagyva el?retör. Létereje a dinamizmus. Ezt persze sokan nem nézik ki a Volvoból, mivel azel?tt az öreguras kocsikkal azonosították. Egy tény: sok esetben a 225 lóer? többnek t?nik, mint az el?z? kocsimban a 240.

Bármi egyéb kérdés esetén a kpkornel@freemail.hu címen elérhet? vagyok.

Hibalista

- A szokásos kötelez? szervizeken kívül cserélni kellett a fényszórókapcsolót, egyszer az els? féktárcsákat - mást nem!

Ide hordtam szervizbe

Volvo Ivanics

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1998
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 68112
Megbízhatóság (10) Vezetett km 85000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? 850 T-5 240 LE Következő autója? V 70 AWD, S 60 T-5 vagy S 60 R
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volvo 850, S70, V70 1991 (1995 - 1998)

További ítéletek (96 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)