Remek munkatárs
Szöveges ítélet
Februárban vettem meg, miután egy fél évet állt a kereskedésben, beszámított autóként. Egy idős ügyvédé volt, aki a párjával használta, talán én voltam az első aki beültem hátra. Full luxus, ami 96 végén elérhető volt, letisztult belső gyönyörű külsővel. A szalag utolsó 100 autója közül származik. A féléves állás nem tett jót a kerékcsapágyaknak, ezért a vásártást követő héten már cseréltük a két agyat 50 e-ért darabját. Ezután már semmi komoly gondom nem volt csak az ABS komputer vacakolt, de abban Lestyán Pali remek. A futómű kicsit feszes a budapesti utcákra, de nagy sebességnél hihetetlen stabil. Azt szeretem benne, hogy ha éjszaka végzek a munkával pl. Nagykanizsán, beülök az autóba, és azonnal ellazít, és eltölt a tudat hogy azzal már nem kell foglalkoznom hogy hazaérjek. Kicsit problémás hogy nagyon nem lehet benne érezni a sebességet. Pályán szerintem a tempomatos 160 a legoptimálisabb, hegynek fel-hegynek le tökéletesen tartja a sebességet. Innen 210-re ugrik mint a nyúl, csak a morgás mérgesedik. Itt viszont megállunk mintha falnak mennék. Állítólag a comp. lelövi. Olajból nem szabad spórolni, mert arra legalergiásabb. Az első 10 e-n semmi fogyasztás, míg 10-és 15 e között lemegy felső szintről alsóra. A turbó komoly terhelést jelent. Nekem soha nem sikerült 10 l alá menni, de már nem is akarok, viszont 12 fölé sem megy, bárhogyan is gyötröm. Nézegettem az utóbbi időbe hogy mire váltanék, de pillanatnyilag úgy állok inkább cserélek váltót-motort futóművet, mert ezt a színvonalat csak olyan áron tudnám elérni ami már nem rentábilis.
Hibalista
- Kopó alkatrészek cseréje (első féktárcsák, fékbetétek, kumplung tárcsa+szerkezet 220 000 km-nél, Vez. szíj, stabilizátor pálcák évente többször is, üzemanyag tartály szellőztető szelep, kerékagycsapágyak, a szokásos ABS computer)
Ide hordtam szervizbe
Seres Károly
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
Lestyán Pál elektromos problémáknál
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 175000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 65000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | 740 TDI | Következő autója? | Volvo |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
