Svédacél mínusz német "precizitás"
Szöveges ítélet
Két éve vettem 500000 forintért, még azon a héten elolvadt egy dugó 160-as tempónál. Mint utólag kiderült magyar gyártmányú dugattyúkkall volt felújítva. Motorgenerál Mahle dugókkal, bmw 524td 80 fokos termosztátja került bele a gyári 87es helyett, meg egy bmw viscokupplung, amitől javult a motor hőháztartása, legalábbis azóta rendben van a motor.A motoron kívül más baja nem nagyon volt. Rozsdamentes, még a festékhiányos helyeken is. Rendkivül jó az ergonómiája, kényelmes, tágas. A hátso futómű méltatlan az autohoz, egyébkent tökéletes fék és kormany jellemzi, kiválo az egyenesfutása, bár a katyúkat nem szereti. Utastere olyan mint ujkorában, ebben szerencsém volt. (17 autot néztem meg es csak ennek az egynek volt egyben)
Nagyon szeretjuk csak az a vw motor ne lenne benne
Hibalista
- 4. dugattyú elolvadt,kupplungszett-csere,
- olajszivattyú beállt-a turbót is megölte a motor viszont megúszta, viscokupplung,
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 1988 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 280000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 340 | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.1/10) |
