A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volvo » 740, 760 (1983-1992)

740, 760 760 GLE 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nagy melléfogás volt!

Szöveges ítélet

1996-ban vettem. Akkor volt 13 éves. Jól nézett ki, de sajnos ebben ki is merült a jó tulajdonsága. a 2.4-es szívó diesel sajnos nagyon gyenge motor egy ekkora autóba.

Ami elromlott rajta a három év alatt:
- motor (teljes felújítás, új dugattyúk,csapágyak, meg minden + hengerfej felújítás)
- váltó (az eredetileg 5 sebessége váltó egy eltört csapágy miatt teljesse tönkrement, olcsóbb volt egy bontott váltót beletenni ami csak 4+1 sebességes volt)
- kuplung (szétesett- teljes csere kellett)
- vízhűtő (letört a csőcsonkja, javíthatatlan lett...csere)
- kormánymű (akadozott ,kihagyott a szervo hatása, -teljes felújítás után jó lett)
- tetőablak (eltört a vezető sinje ..csak bontott alkatrészt találtam hozzá)
- az összes centrálzár zár motor (valami relé beragadt és rajta maradt az áram a motorokon e-miatt ...mind leégett - csere az összes)
- Klima (kompresszor behalt)
- ülésfűtés (elromlott, de nem csináltattam meg)
- Hengerfej 2 évvel később az érdi emelkedőn szétment. (teljes hengerfej felújítés ismét)
- motor (eltört az egyik dugattyú és széttörte a hengerfejet, átugrott még a vezérlés is) ezután már nem csináltattam meg, hanem motorhibásként eladtam..

ENNYI..

Nem javaslom senkinek akinek nincs még egyszer annyi pénze a javitattásra mint az autó eredei ára volt 1996-ban (750ezer Ft.-)

Azért a formája klasszikus kocka, ami a mai napig tetszik..
Volvo-m még volt azután is : 460T (nem rossz , de elekronikai hibák tömkelege - szinte már megszoktam, hogy mingíg tolni kell)
850 T5 (na ez egy jó autó! voltak itt is hibák, de semmi komoly)
v70 Tdi (ez szintén egy jó autó és még kevesebb a hiba vele)

Hibalista

- Motor 2x,Váltó, kormánymű, kuplung ,hengerfej 3x, centrálzár, tetőablak,

Ide hordtam szervizbe

több helyre

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1984
Kényelem (10) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (1) Km vásárláskor 160000
Megbízhatóság (1) Vezetett km 70000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Escort Következő autója? Toledo
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (5.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volvo 740, 760 1983

További ítéletek (41 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)