Igénytelen, brutális szörnyeteg, de nehéz lenne a válás.
Szöveges ítélet
Nagyon szeretem, még a mai napig is megvan. hozzáteszem van egy két hely ahoól gombostűnyi méretben le van pattanva a festék, de rozsdának nyoma SINCS, pedig már nálam van 5 éve. Kényelmes Nyűhetetlen szörnyeteg meglátszik hogy az utakon még van tekintélye, 150- 160 neki nem probléma és az autók szépen húzodnak le elötte. Haverok is nagyon imádják discoba járni nagyon kényelmes, és a lányoknál se utolsó szempont:-).
Már benne van 215 000 km de lekopogom a motorjához még nem kellet hozzányulni, és elképesztő hogy az automata váltó hogy kíméli a motrot. Szerintem széthajthatatlan brutális szörnyeteg.Karoszéria szempontjából meglátszik a svéd technológia. Egyik családtagom meghúzótt egy opel astrát. a 7 es volvon nitrohígítóval letörőltem a festéket az astrát karosszériáshoz kellet vinni:-). eszméletlen biztonságot nyujtó kényelems autó. Ja és még el nem felejtem mondani, ennek még autóformája van. nincs agyongömbölyítve. Szó mi szó akárki akármit mond volvo 740. egy nyűhetetlen, igénytelen autó. Egy nagy problémája van: Tankolni kell ezt is. de a kényelemnek ára van, szerintem.
Hibalista
- Fékbetétek cseréje, de ugyebár mejik autón nem kell. kb: 20000ft.
- Kardántengelyt tartó csapágybak cseréje 45000ft.hozzáteszem annyi baja volt h. kopogott, így mentem vele 20000km át, de még birta volna.
Ide hordtam szervizbe
volvo Ivanics szfvár. szószerint igen udvarias, és segítőkész szakemberekkel, mint ahogy egy volvohoz illik
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
olajcserére az utcabeli szerelő végzi
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1990 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 170000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 45000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Pregio | Következő autója? | Volvo s40 s60? még nem tom nehéz lenne a válás de egy biztos, hogy volvo |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.2/10) |
