Ha nem lenne a gazdasági kényszer, - maradna!
Szöveges ítélet
Volvo 2,3 injektoros, lamda szondás, automata.
Nagyon jó kocsi szerintem. Nagyon szerettem. Most fogom eladni. Csak hosszú útra használtam, és bejártam vele munka célból Európát. Soha nem hagyott ott. Nagyon megbízható, rendkívül kényelmes, csendes. Nem sport kocsi. Kár tolni neki. Az Audik gyorsabbak. Ha elindult viszont a világ végére elvisz 160-nal, és az olyan mintha 60-nal mennél. Az enyém kombi kivitel?, ez kicsit érzékeny az oldalszélre, de nagyon pontos kormánya van. A fékek kit?n?ek, és a biztonság érzet benne olyan, mintha burokban ülnél.
Nagyon jó kocsi. Rengeteget mentem vele, és soha útközben bajom nem volt vele. Egyszer elromlott az elektronika benne, a garázsban állva. Akkor nagyon megijedtem, de végül is nem volt vészes, noha az alkatrész árai, ha gyárit vesz az ember, szerintem, 15-20%-kal drágábbak a hasonló kvalitású kocsikénál, - az Audihoz van összehasonlításom. Nagy, megbízható, szeretnivaló északi rénszarvas kan.
A fogyasztása vegyes közlekedésben sem ment el 13 fölé, még akkor sem ha toltam neki mert siettem.
Én nagyon szerettem. Sajnálok is megválni t?le, de az ember tárgyakhoz nem lehet igazán h?séges. A helyhiány, a gazdasági kényszer nagyúr...
Remek autó.
Hibalista
- Gömbfejek. Egyszer a vezérl? elektronika, de gyógyíthító volt.
Ide hordtam szervizbe
Ivanics, Budafok.
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
Nem tudom a nevét. Bocsánat elfelejtettem Pedig megérdemelné, hogy emlékezzek rá.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 180 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 170 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | 90 quattro | Következő autója? | Mercedes E 320 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |
