Csatahajó!
Szöveges ítélet
Elképeszt? kényelem, amely meglehet?sen er?s paripával társul, hibátlanul tolta a hátsókerékhajtás a pingpongasztalt a pilóta el?tt...
Svédacél, merev, stabil, bár ez a limuzin kicsit hajós volt. Nem száguldásra tervezték, de a 4hengeres turbo okozott meglepetéseket pályán a tuningolt kisautóknak... Legnagyobb hibája, hogy nem bírja a pesti utakat, ez a futóm?vön jól látszott (f?leg stabpálca). Bazi nagy csomagtartó, hatalmas, kényelmes b?rfotelek, ECC klíma, elektromos és f?thet? minden, mindehhez a bazi nagy kaszni meglep?en kicsi fordulókörrel van megáldva, ez könnyíti a városi krajzolást. Az alkatrész nem volt drága hozzá, de a sok megtett km azért érz?dött a vason. (ebben hátul már nivomat felfügg. volt szintszabályzós leng?kkel, amelyek cseréje zsebbenyúlós)
A tekintélyes méret és a könnyen felismerhet? forma a többi közleked?ben is hatott az asszociációs bázisra, meglehet?sen könnyen lehetett vele közlekedni, bár a stítrészingerek a turbo intercooler felirattól felbátorodtak néha :))
Hibalista
- mivel az el?z? tulaj egy kendácsoló kedv? ember volt, el?bb helyreállíttattam az ? következményeit, aztán már nem kellett piszkálni
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1988 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 260000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | mondeo | Következő autója? | volvo 850 T5 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |
