A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volvo » 740, 760 (1983-1992)

740, 760 760 GLE 

Az ítélet értékelése
1,0(1 db)

2.8 V6 aut - FUCK DOWNSIZING!!!

Szöveges ítélet

Sziasztok! Csomó kitöltendő cuccon vagyok túl, mire írhatok róla, tehát kicsit már kifogytam, mire idáig jutottam, ezért ne hari.
Amire 5-öst írtam, az azért van, mert még nem tudom, de komolyan.
Plusz tudni kell még, hogy ezeket olyan este 11 körül írom pár molyirtó (Mohito) után, mert megjött az írói vénám, végre...
Lehet, hogy emiatt több nekifutásra írok ki mindent magamból, de tessék rám írni, ha belealudnék és folytatom.
Dö ríl sztori, tehát:
A nagy kockát egy német hirdetőoldalon találtuk (egyik legjobb autóbuzi haverommal, csak nála a márka hibádzik) úgy, hogy én totál másra utaztam... A német oldalon a szöveg hollandul volt, plusz képek nem a meghirdetett kocsiról (ami így utánaszámolva olyan 14 éve az álmom, de most megvan, még, ha kicsit ramaty is), hanem erről a kedves 760-asról. Miután értelmeztük, hogy az eladó végül is a kettőt akarja együtt eladni (és csakis együtt, kvázi 2 in 1), elkezdtem a levelezést.
Megkaptam minden infót, doksit, egyebet, indulhatott a szervezkedés (tegyük hozzá, hogy a másik kocsi már régóta a bakancslistám /21 évesen, haha!!!/ szereplője, de arról sztem egy külön bigyuszt írok majd) hogy menjünk: innen csajom terepjárójával, kölcsön trailer és ez lábon haza, mindenféle ötletek, de a megoldást a csajom hozta: fapados repjeggyel a helyszínig, majd itthonról odaszervezett trailer (ezúton is max respect nekik, ha lehet reklámot beírni én nyomom, csak szóljatok!) mindkét kocsit haza.
Nekünk volt asszem 4 nap eindhoveni városnézés, tulajjal tali, kocsik megnéz, szerelmetes másik kocsi megnéz - emez leszar - üzlet megköt, a másik a trélerre ezzel felvontat (nem vicc, képeket küldöm, aki nem hiszi), itthon levétel, majd dilemma:
Szerelem megvan, de mi lesz a 760assal???
Hozzá kell tenni, hogy a 22 éves (2012-t írunk) kocsinak semmi, ismétlem: SEMMI baja, kívül kicsi kopások, díszlécelpattanás, de belül az ő kedves és puha vajbőr belsejében HIBÁTLAN minden!!! És ez volt az ajándék autó, kvázi az, amit el kellett vinni ahhoz, hogy az enyém legyen Ő...
Itthon a legszükségesebbek: olajak, szűrők, kipufogó, injektor beállítás, majd irány rendszámra!
És azóta (ez máig kb 1200 km-t jelent) finom suhanás, ha picit lépem, intenzív gyorsulás, vajbőr, fagyosklíma, V6 moraj, ülsz a bakon és előre látsz mindent, 6os CD tár, rádió bekapcsra antenna kitol (ezt mind látod a tükörből), meg hasonlók (mondjuk az orra tényleg hosszú: eddig párszor parkoltam más mögött és utána megnéztem, hogy kb fél centi volt az előttem álló és a 760 közt (oké, én LTPn felnőtt srác vagyok, a parkolóhely nálunk drága kincs, de ez picit túlzás...))
Az adathalászok kedvéért: első teletank: 74 liter, majd 610 km után teletank 75 liter.
Ja! Totál kifelejtettem az injektor/AC biztosíték kiégést, ami miatt azt hittem a pályán, hogy kifogyott a benzin, majd, hogy az ősrégi dzsuvát beszívta a szűrő/AC/injektor, a hozott benzinnel sem indulva, elvontatás egy TECSO parkolóba, majd másnap közeli szervizbe, ahol már kezdtem fájlalni a pénztárcám, de 60-ban az elektromos Csabi (innen is köszönet!!!) másnap hívott, hogy a soron kívüli vizsgálódást követően vihetem is a gépet! Kérdeztem: "Köszi, de örülünk, Vincent?" Mire mondta, hogy igen, mert bocs, de 1 munkaóra volt, mire rájött, hogy a biztosíték ment ki, az, ami az injektor/AC áramát intézi és az, amibe amúgy 25A-es kellett volna, de csak 10 A-es volt benne... (Nem is tudom, eddig hogy bírta...)
Huhh...mára elfáradtam, ha nem is kerülök be a heti merítésbe, meg Csík nem fog zaklatni telefonon, hogy de kipróbálnák cikk miatt, most azért befejezem, de: I'll be back!
Jóccaka mindenkinek és szerintem egy idő után mindenki Volvot akar, csak még nem tudja... :-)

Frissítés:
Most, hogy már kb 8e km-t töltöttem a Kockával, szerintem lehet mondani, hogy működik napi használósnak. Pár dolgot "fejlesztettem" rajta, de ezek szerintem szükséges dolgok.

Teljes alváz- és üregvédelem, svéd technológiával. Mikor elvittem a kocsit megmutatni, azt mondták, hogy rég láttak ilyen épségű kocsi alsót, valszeg azért, mert látszottak a korábbi kezelés nyomai. Üregvédelem eddig nem volt, - de mivel a cél az, hogy a szép állapot továbbra is megmaradjon -
lett.
4 db új téligumi vásárlása
Pár kapcsoló beszerzése bontóból: motoros antenna - hogy célzottan tudjam ki/be, mert bokros utakon, amerre én lakom, más sikerült kicsit elgörbíteni az antennát.
Riasztó rendbetétele (csak egy távir. volt hozzá, amiből már nem lehet pótlást kapni, csuk/nyit-nál csak az egyik oldal indexelt, sziréna ki volt kötve,nem volt gyújtásblokkolás) - gyakorlatilag új riasztó beszerelése.

De az ülésfűtést még mindig nem néztük, pedig most már időszerű. A kipuff majd tavasszal a sóleves dzsuva után, szerintem...

Hibalista

- Kipufogó rendszer rendbetétel: 6000 HUF, áldott szerviz, megcsinálták, ami a legszükségesebb, ami nekem fontos volt, hogy az injektor belövéshez minden oké egyen, de amúgy hamarosan egy közép-hátsó dob-és-csövek-csere be fog játszani hamarosan 45e HUF értékben, de sztem 22 év után ez nem nagy cucc... :-) - Injektor beállítás Újpesti guruknál: 20e HUF, de csak azért, mert a lambda szonda egy vezetékét is vissza kellett forrasztani. - Motorolaj, szűrő, légszűrő, hűtőfolyadék, asszem fékfolyadék, remélem szervoolaj, hasonlók cseréje (én mindent megvettem, meg elhoztam a kocsit+munkalapot...) - Klímatöltés: találtunk egy matricát 2007-ből, hogy kapott 880 g gázt. Erre (mivel a gépben nem szerepelt a 700as sorozat) beállítottak 880 g gázt, meg a 20 helyett 30 g olajat és hajrá! Azt mondták a srácok, hogy ha a vákuumos teszt alatt 1000 (sajnos a mértékegységet nem tudom ma sem) 750 alá esik a mittoménmi, akkor a gép eleve nem fogja engedni a gáz betöltését. Kicsit izgultam a 10 perc teszt alatt, főleg, hogy a gép az első kb 5 mp-ben csipogással jelezte, hogy nincs több kiszívandó maradék gáz a rendszerben, hogy akkor mennyire megy le, de lehet saccolni...... az érték maradt 1000. :-) 5 év után! Aztán mértem egy 0 fok Celsiust a rostélyoknál és végül perkáltam... :-D - Nem működik az ablaktörlő spricni - később - Asszem az ülésfűtések is kérnek némi figyelmet - 40 fokban ez annyira nem izgat - egyenlőre - Az injektor/AC puma biztosíték picit beszopatott az M3-ason, de erről bővebben a leírásban... - Elöl/hátul a lökös krómdíszlécei egy-egy helyen el vannak pattanva - HALLATLAN... - Összességében: MAKULA NÉLKÜLI, de komolyan!!! Aki nem hiszi, csípjen el valahol a forgatagban, ha tud! :-)

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1990
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 80000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 8000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 13 l
Előző autója? Opel Vectra C Caravan, 2.2 D aut, navi, 2004 Következő autója? már megvan, még régebbi, (de még nem) már járóképes, de van vele dolog...
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volvo 740, 760 1983

További ítéletek (41 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)