A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volvo » 480 (1986-1996)

480 Turbo 

Az ítélet értékelése
5,0(2 db)

A ReVolvo480ution

Szöveges ítélet

Legeloszor Matchboxban talalkoztam a 480al. Rogton megfogott a Rob Koch, Harm Lagaay(Porsche) es Peter Horbury(Volvo C70) tervezte szimpatikus formavilagu 2+2es borni kombicoupe. Akkor meg csak a formaja keltette fel kivancsisagomat, fogalmam se volt a felszereltsegerol, felsorendu Lotus futomuverol, vagy a Porsche altal kezelesbe vett Renault motorjarol...

1986ban gordult ki az amerikai piacra keszult elso kompakt kombicoupe a Holland borni uzembol. A sors ironiaja, h soha nem jutott el az allamokba. Az uj koncepcio megformalasara kiirt palyazatra, patinas design studiok jelentkeztek, koztuk a Bertone is, megis ugy tunt, h a Holland terv bizonyul a legjobbnak. Igy is volt. Robert Koch, Harm Lagaay es Peter Horbury verhetetlenek voltak. a Volvo szallitotta a terveket, a minoseget es a lelkesedest, a Renault a motorhoz valo alapot, a Porsche a szakertelmet es a hengerfejeket, mig a lotus a semleges uttartast. Ilyen szulok segitettek a kis Volvo vilagrajottet. Megszentelt vervonala a kekveru P1800ESig vezetheto vissza. Igyhat van benne kis szinesz, kis sportkocsi es kis adag versenytechnika. Mennyi a kis adag, azt a 0,95G majd elmondja. Nem csak a nemes os szent filmfoszerepere vonatkozik szini kepessege, hanem arra, h kitunoen, alakitja a sportkocsit is. Persze ehhez, meg hozza kell tenni, h van benne egy jokora skandinav hidegver is, ugyanis kulonosen huvosen viselkedik forro helyzetekben. H ez a joneveltsegehez tartozik e, vagy a kompakt grandturismo elvarasokhoz, azt mindenki dontse el sajat maga:)

A hosszu motorhaztetot tobbnyire kivancsisagbol nyitjak fel, a szokasos dolgokon kivul nem igenyelt kulonosebb javitast. Mikor az "ezek romlottak el rajta" mezot toltottem ki, percekig gondolkoztam, h most mit irjak ide. A bal oldali ablaktorlot csereltem ki, azonfelul meg a kipufogot szakitotta le a kozpenzbol gondosan rendbentartott uthalozat egyik godrosebbik szakasza. A jobb tukor mar vasarlaskor se volt allithato, az elektronika jovoltabol. Az auto imadja a kanyarokat (0,95G), fogyasztasa labmerettol fugg es tag keretek kozott mozog. Nekem sikerult 5ot is elerni, de a 10se lehetetlen mikor izzaszt a turbo. Teljesitmenye kiemelkedo, nincs turbolyuk(!), inkabb sporlos amit nem kis mertekben az alig 1040kgjanak koszonhet. Kulonlegessege az Infocenter ami a motor, olaj, kulso homerseklet, pillanatnyi, atlag fogyasztas, uzemanyag hatotav pillanatnyi laballas fuggvenyeben, szal mindenrol tajekoztat. Az auto 2+2s, ami annyit jelent, h hatul ket kulonallo fotel allithato hattamlaval talalhato. Mint mar utaltam volt ra, a P1800ES es a C70 kozott hivatott betolteni az urt a 80as evekben. Igazan huseges tars tud lenni ez a kompakt granturismo. Es eletmento is. Ha roviden kellene jellemeznem: Ketten gyorsan messze. Epsegben.
Tovabbi infok a www.freewebs.com/andonisite/volvo.htm cimen talalhatok

Hibalista

- Ablaktorlo (az uj az Bosch) - 3x kipufogo...a tukorsima utak miatt - Jobb oldali tukor elektronika - Infocenter kontakthiba (miutan az auto egy even keresztul allt) - Valtoszimering - Olajszivattyu - baleset miatt (egy kamion segitsegevel Szoboszlo kornyeken, termeszetesen elmenekult a tette szinhelyerol) - Bolcso csere (baleset miatt) - Fekpofak - Kormanymu -

Ide hordtam szervizbe

Magan szemelyek, ismerosok Altalaban csak megcsodaljak:)

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1990
Kényelem (10) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 143000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Sunbird, E34, W201 Következő autója? AMV8, P1800ES, Mcoupe, Khamsin, 356 speedster, 365GTB4, EspritV8, 3500GT, Sagaris, Shamal, FlyingSta
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volvo 480 1986 (1992 - 1996)

További ítéletek (18 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)