Zöld tündér
Szöveges ítélet
Rettegtem töle, mert csupa rosszat hallottam róla. De semmi bajom nem volt vele, megszerettem. 400000ért vettem, 350000ért adtam el, egy 40ezre szervizem volt vele. Szomorú vagyok, mert bár 190 cm magas vagyok kényelmesen ültem benne, állatira gyorsult és nem kellett folyton tutujgatni mint az előző turbós Volvot.
Ma már nem gyártanak ilyen kocsikat, ezért köznevetség tárgyaként a kollégáim körében bár már jobban keresek mint 5 éve, nem újabb kocsikkal járok mint anno, hanem régebbiekkel.
Az újak 5-6 nál kezdődnek 1-2 évesen, és ALKALMATLANOK az autózásra. Lásd geartronic automata váltó, de minek ha szétesik??? Összkerékhajtás, de minek ha 100ekm-et bír ki? Csili-vili digit műszerek, amik hetente beszarnak.. Az is hülye aki hitelre ilyen "csodákat" vesz.
Szóval, ha autózni kell, gyorsulni, előzni, jó úttartással, kényelmesen, csendesen, én ezt ajánlom.
Ha meg kell mutatni, hogy húú meg vazzee, akkor vegyél modern gépet, ott ülhetsz bőrfotelben.... A szervízben mig várod a javítást..:))
Hibalista
- ventillatorkapcsoló, könyöklő
Ide hordtam szervizbe
Ivanics
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1993 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 200000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 850 T5 | Következő autója? | Volvo S/V70 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |
