A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volvo » 440, 460 (1988-1996)

440, 460 1.8 GLE 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Volvo 460 - amiből élve is kiszállhatsz...

Szöveges ítélet

Aki ezt a típust szeretné megvásárolni, csak bíztatni tudom. A Volvo felirat a kocsiszekrény hátulján már alapvetően determinálja a járművet biztonság, megbízhatóság, és kényelem tekintetében. Ez az autó azonban ennél jóval több.
Miután megvettem szinte csak városban használtam, ráadásul télen, és nagyon elkenyődve tapasztaltam a 10 l körüli fogyasztást. Utólag visszagondolva egy 1.8-as motortól, ami 13 éves ez annyira nem is meglepő. Viszont amikor Olaszországban, és Horvátországban 110-es átlagtempónál 6 l-re jött ki a fogyasztás, fennakadt az állam. Mert a motor még mindig 1.8, és 13 éves ugyebár. Olajat meg nem eszik egy decit sem, amit felfogni sem tudok, hogyan csinálja.

Aki esetleg az utakon versenyezni venné, az gyorsan álljon tovább, jól gyorsul, 200-ig fel lehet menni vele, de leszögezném, ez nem versenyautó. Nem arra találták ki, és a magam részéről nem is nagyon örülnék neki, ha egy Volvo-val valaki eszement randalírozásba kezdene pl. városon belül. Ilyen alakoknak más típusokat ajánlanék. (Astra, Golf....)

Összeségében nagyon elégedett vagyok a járművel, gondos karbantartás (kicsit nagyobb odafigyelést igényel, mint egy kommerszebb kocsi) mellett nagyon hálás autó.

A Volvo biztonság pedig világszínvonalú, bár ezt remélem soha nem fogom megtapasztalni. Viszont láttam már 460-ról készült képeket karambolok után, frontális ütközéskor a kocsi orra úgy gyűrődik (szinte teljesen) össze, hogy az utastér sértetlen marad. És megnézve a másik autó(k) karambol utáni állapotát, sajnos ezt sokan még mindig nem veszik komolyan. Az autó ára annyira nem magas, mint amennyit az utasaink és a saját életünk ér.
És mindhogy ez a legfontosabb, ettől válik ez a kocsi a világ legjobbjává.

Hibalista

- Kipufogó kilyukadt, vízpumpa, fényszóró magasság állítás, hűtő

Ide hordtam szervizbe

Eller-Bosch: Pécs, Bolgár köz - csak ajánlani tudom őket, precízek, lelkiismeretesek, profik. Nekem mindig megjavítottak elképesztő rövid határidővel mindent.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1992
Kényelem (10) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 195000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója? Volvo
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volvo 440, 460 1988

További ítéletek (35 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)