A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volvo » 440, 460 (1988-1996)

440, 460 1,7 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Majdnem Volvo...

Szöveges ítélet

A 90´es évek elején ez egy menő, jó kocsinak számított. Manapság már semmilyen érzelmet se ébreszt az idegenekben...
Bár a formája szerintem nem rossz (460, a lépcsős hátú), ma már elavultnak tekinthető a külseje. A belső térben rengeteg a m?anyag, de azok nagyrészt jó minőségűek, és még napjainkban is elmennek. Az akkori extrák manapság már a kisautókban is megvannak, de igen kellemesek. (ABS, el. ablakok és f?thet? küls? tükrök, el tet?ablak, deréktámasz, ülésfűtés stb.) Érthetetlen miért nem tettek bele bels?keringetés kapcsolót, ezt nagyon hiányolom, mikor beszorulok pl egy dízel mögé. De ha lenne benne légkondi, akkor ez se lenne probléma... A leveg?keringetés tervezésénél valamit nagyon elhibáztak a tervez?k, mert nyáron a legnagyobb melegben még jön egy kis plusz f?tés a lábtérbe, hiába bármi b?vészkedés a kapcsolókkal. Az évek során a m?anyagok is megkezdték a nyüszögésüket, ami elég bosszantó, mert még élénken emlékszem, hogy pár éve is milyen klasszul egyben volt az egész (macskakövön se volt beltéri zaj).
Az automata váltó szerencsére csak kisebb javításon esett át, (260e) de nagyon-nagyon kényelmes egy holmi. A dinamika egyesek szerint sokat romlik miatta (1.7 l), de szerintem nem vészes, és a komfort kárpótol.
A motor a Renault-tól van azt hiszem, és eddig tette a dolgát rendben, néha eresztett egy kis olajat, ami filléres javítással orvosolható volt.
A szervíz meg egy lutri, mert ha van kapcsolat, akkor bontottból igen olcsón megoldható a javítás, a gyári meg persze horror.
Mindent egybevetve azért egy fiatalabb 400-as lehet jó választás is, bár már nem volvo-ban gondolkodom...


Talán ha nem Hollandiában szerelik össze......

Hibalista

- automata váltó!
- egy csomó apró alkatrész
- kézifék kábel
- fesz szab
- vízpumpa
- vízh?t?
- lendkerék
- kipufogó
- kopó alkaltrészek(gumi, lengéscsill. e-h, olaj, vmszíj, stb)

Ide hordtam szervizbe

Ivanics

Értékelése: 4

Másik szerelő értékelése

Seres

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1990
Kényelem (8) Használati időtartam 13 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 14000
Megbízhatóság (3) Vezetett km 160000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Következő autója? Saab
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volvo 440, 460 1988

További ítéletek (35 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)