A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volvo » 440, 460 (1988-1996)

440, 460 440 GLT 1.7i 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kedvenc kis gyík kocsim

Szöveges ítélet

Tárgyilagosan pozitívumok:
- tényleg jól megy, sokan meglepődtek már az anyósülésen ülve
- ABS, elektromos ablakok és tükrök, ülésfűtés, fényszórómosó, stb.. sok mai kocsiban nincs ennyi extra (20 éve tervezték!)
- analóg műszerek, még az időmérő óra is! (villámgyorsan leolvasható)
- Pöccre indult mindig. Mindig.
- Mivel a GLT gyárilag ültetett, elég jól ment kanyarban, lehetett kontrolláltan csúsztatni is
- Nagy és jól pakolható csomagtartó. Kétszer költöztem vele, csak a mosógép nem fért bele, de még az íróasztal is elfért leszedett lábakkal.

Tárgyilagosan negatívumok:
- Rozsdásodásra hajlamos a hátsó sárvédőív és az ajtók alja
- Mivel elég alacsony, a kipufogót gyakran levertem a fekvőrendőrökön, akármilyen lassan mentem :(
- sokat fogyaszt (Budapest 11L körül)
- Idős korára már eléggé zörgött a kárpitozás

Szubjektíven:
Ez volt az első kocsim és nagyon szerettem. Útközben sosem hagyott ott, egyszer elszakadt ugyan a kuplung bowden de az induláskor történt. Mindig ment, olyan volt mint egy kis tank: egyszer nekimentem 80-al az útpadkának a sötétben, durrdefekt, elrepedt a felni, de a futóművén még állítani sem kellett. Az ülései kényelmesek, állítható derékétámasszal és kiváló oldaltartással. A kormány egy kicsit nagyobb volt mint az eszményi. A kézifék sosem volt túl erős, mindig sebességben hagytam a kocsit behúzott kézifék mellett is. Ha tehettem volna megint Volvot veszek de 0 km-es kocsit akartam és egy új Volvora nem volt pénzem.

Hibalista

- Kupplung bowden elszakadt
- Kerékcsapágy
- Ülésfűtés
- Kipufogó (sokszor)
- Hátsó sárvédő rozsdásodik

Ide hordtam szervizbe

Zsankó Miklós, Törökbálint
Ő az a nagyon ritka, becsületes fajta. Nem a legolcsóbb, de megérte mert soha nem volt panasz arra amit megcsinált.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1989
Kényelem (9) Használati időtartam 8 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 110000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 120000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? Következő autója? Honda Civic
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volvo 440, 460 1988

További ítéletek (35 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)