Ezt még nem a marketingesek tervezték...
Szöveges ítélet
Kicsit lassú, de nyomatékos. Cserébe takarékos. Meg a futóműve sem eléggé feszes, de viszont kényelmes. Nekem a kormányzást kellett szoknom, mert fura. Talán túl könnyű.
De azt is szeretem, hogy 13 év után minden működik rajta.
Az ülés kényelmes, csendes kívül-belül, csomagtartó nagy, klíma van, etc.
Biztonságos, jó hosszú és kemény orra van, meg vascsövek az ajtóban, ABS, lufi, keresztmerevítés a tetőben, etc.
Alkatrész nem drága, de maga az autó is kifejezetten olcsó volt, bár nem megkímélt, de szervízelt.
Én arra használom, hogy biztonságosan, kényelmesen, gyorsan és legfőképpen mindig eljussak A helyről B helyre, és erre a célra ez az autó a legjobb választás.
--
Elkezdett rohadni a hátsó kerékív, kicseréltettem. (14 év csillaggarázs). Nem valami jól lett megcsinálva, szóval jövőre újra kasznis, csak másik.
Illetve megnőtt az alapjárat és a fogyasztás, valami vízhőfokérzékelő lehet, még nem jártam utána. (Kontakt nem, mert ez az egyetlen általam látott autó, ahol gyárilag van szilikonzsír a dugaszokra kenve.)
Ja és valaki végighúzta (már szóltam a sámánnak, intézkedjen átokügyben), behorpadt, de nem jött le a festés, jövőre lesz csak megcsinálva.
Hibalista
- Hátsó fékcső
- ----
- Szervízkönyv szerint fogasszíjcsere; generátor szénkefe elkopott.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1993 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 207000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Először lottóötös, majd XC70 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.6/10) |
