A cég zöld fenéje
Szöveges ítélet
Azt hiszem, mindent elmond az, hogy zöld fene volt a beceneve vállalati berkeken belül (FEN-xxx). Kívülről a rozsdafoltoktól eltekintve szép volt - metál-sötétzöld, a belseje sem volt kellemetlen, azonban vezetni maga volt a rémálom, hiszen azon kívül, hogy nem gyorsult - előzést alaposan meg kellett gondoljuk - egyszerűen nem mertünk vele elindulni, mert nem tudtuk, mikor áll meg. Az említett szerelő mindig bütykölte, aztán jó volt egy ideig és minden kezdődött előről. Ahogyan tudom, a cég el akarta adni egy kollegámnak, aki elvitte egy szerelőhöz. A szerelő azt mondta, javíthatatlan. Nem tudom, hogy csak ez a széria volt ennyire rossz, de a 460-as nem lopta be magát a szívembe.
Hibalista
- ami elromolhat, elromlott, pl. biztonsági övet nem lehetett be-
- kapcsolni, klíma nem működött, 500m megtétele után minden előzmény nélkül leállt. Amíg használtam, többet volt szerelőnél, mint az úton
Ide hordtam szervizbe
A főnök rokona volt a szerelő, gyanítom, hogy ez volt az egyik
legkedvesebb munkadarabja, annyit hordtuk oda (3)
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (1) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 300 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | VENTO 1,9d | Következő autója? | Suzuki Swift VAN |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (1.9/10) |
