A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volvo » 440, 460 (1988-1996)

440, 460 1,8gl 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A 90-es évek min?ségi kocsija

Szöveges ítélet

Viszonylag jó állapotban sikerült mevennem a kocsit. A szokásos átvizsgálások és szíjcserék után örömmel állapítottam meg, hogy sikerült egy csendes, engedelmes, de húzós autót venni. A kopott gumikat kicseréltem, ezzel elértem azt, hogy 120-as tempónál szinte zaj nélkül lehetett utazni. 90 lovas a motor, de ennek ellenére remekül megy. Összeszedve minden bátorságom, nekivágtam egy hosszú külföldi útnak. Nem sokkal ezután zárlatos lett a h?t?ventillátor motorja. Le is égett szépen (nyár volt). Beértem egy nagy városba, ahol nagyon megf?ztem a motort. Megváltozott a hangja is. Pihen? (kényszer) után folytattam az utam. Mintegy 3500 km mentem még a kocsival. különösebb probléma nem volt, csak az erejéb?l veszített egy kicsit. Szerel? látatlanban azt mondta, beégtek a szelepek. Amikor szétszedte, kiderült, hogy az összes gy?r? elolvadt 1 kivételével. Mindezek ellenére nem fogyott az olaj. A ventillátor természetesen pótolva lett. A kocsi a rossz motorral ugyanannyit fogysztott, mint a hiba elött. Legalábbis én nem észleltem változást. Nem tudom városban mennyi a fogyasztása, de olyan 8 liter lehet. Országúton 120-as tempóval 6,01-6,3-ig mértem. Nagyon megkedvelem, mert kényelmes, gazdaságos, jó autó. Soha nem állt meg alattam, mindig elvitt, ahová indultam. A motort rendbehozattam (130e), közvetlen utánna az injektorban lév? t?szelep kezdett id?nként beregadni. Az országúti fogyasztás felugrott kb 10 literre. Most ennek a javítására várok.
15-20e forintra saccolták a költségét.14 éves a kocsi, a kaszni szinte hibátlan, a fényezés viszont nem az igazi. Akinek volt már piros öreg kocsija, az tudja mire gondolok.Belül vannak már elöregedett, zörg?s elemek. A deréktámaszom is tönkrement. Összességében mégis azt mondom, ennzi pénzt megért! Ebben az évben vettem (2005), 330e ft-ért.

Hibalista

- Gyür?sor, kézifék, injektor, h?t?ventillátor, önindító.

Ide hordtam szervizbe

Helyi szerel?kkel dolgoztattam

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 1991
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 113000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 8000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? MB, lada, audi80. Következő autója? Vennék ebb?l egy fiatalabbat.
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volvo 440, 460 1988

További ítéletek (35 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)