A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre.
Írjon ítéletet!
Írtam, de hogyan szerkeszthetem?
Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.
Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.
Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.
Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.
Már indapassal írtam az ítéletet
Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.
Ítéletek (36 db)
Az összes ítélet egy oldalon
A Totalcar tesztjei a típusról:
-
A Jó, a Rossz és a Csúf
Masszív rajongótábor kontra véglegesen kiábrándultak. Remek megoldások, legendás megbízhatatlanság. Pompás elődöket vizionálók, szemben az ízlésrendőrségért kiáltókkal. 440-est és 460-ast már majdnem vettem, de időben lebeszéltek. 480 turbó kéne, de valószínűleg mind szétesik, mire rászánom magam.
-
Mérlegen a kanál
Régen, a motorizálatlanság korában nem lehetett valami kellemes élmény kőbányában dolgozni; nyilván nem véletlen, hogy eminens tanulók helyett inkább rabok kerültek erre a pályára. Így a XXI. századot taposva azonban egy jóféle, klimatizált, por- és zajszigetelt munkagép fülkéjének békéjét bizony megirigyli néha még az üvöltöző kollégák között, vagy távmunkában otthon, gyerek és asszonycsivitelés mellett kopácsoló újságíróember is.
-
Ásnék neki gödröt
Ring, zúg és a hatalmas kormány dörzsöli a combom, de jól megy és meg is áll, ha kell. A '64-es púpos Volvo remek kompromisszum a középkategóriában autentikus veteránozás és forgalomképes közlekedés között.
A típus népítéleteinek átlaga: 7,2
Volvo 440, 460 1988
Volvo 440, 460 1988
Kapcsolódó anyagok
- Frontális és oldalsó ütközésvédelem
- Gázolási rizikófaktor
- Gyermekbiztonsági védelem
Népítélet-kereső
Népítélet-kereső