A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volvo » 340, 360 (1976-1991)

340, 360 343 1,4 GL 

Az ítélet értékelése
1,0(1 db)

Sakálbolha

Szöveges ítélet

Hmm...említsek jó és rossz tulajdonságokat? Nem említek. Miért? Nem vagyunk egyformák. Egyszer az életben lesz lehet?sége kipróbálni akkor tegye meg. Két lehet?ség van. Vagy érezni fogja a Volvo nyújtotta életérzést vagy nem. Engedjék meg, inkább a Most meséljen! felszólításnak tennék eleget.

Az 1970-es évek közepén felmerült, az árak és benzinköltségek emelkedésével, a 240-es Volvo-nál kisebb autó. De az 1975-ben bemutatott Volvo 66-nál nagyobb legyen. A Volvo saját formatervez?je, Jan Wilsgaard adott neki küls?t, mely a gyár többi kocsijához ígazított. A Volvo a biztonsági tapasztalatait is beles?rítette a kis Volvóba. Minden mást a franciák és hollandok keze munkája. Miért? Azért mert megvették a hollandiai Daf gyárat. A bolha motorja francia. B14 -es számot kapta.
Négyhengeres, soros, vízh?téses, láncos vezérléssel. Könny?fém hengerfej, öt helyen csapágyazott f?tengely. 1397 cm3 70/5500 LE/min-1. Egyébként ez a motor debütált 1976-ban a Renault R12 TS tipusban is. 1976-tól 1979-ig csak automata váltóval(Variomatic) gyártották. A váltóról röviden annyit, hogy az áttételek változását a fordulatszám és a terhelés szerint önm?köd?en szabályozzák a röpsúlyos bordázott szíjjal összekötött különleges tárcsák.
Orrmotoros, hátsókerékhajtású, elöl független kerékfelfügesztés (Mc Pherson), a hátsó De Dion híd. Elöl tárcsa, hátul dobfék.Kétkörös fékrendszer, szervóval
Max. sebesség 145 km/h. Tapasztalataim alapján a fogyasztás 9-11 liter/100km. Röviden ennyi.

Hibalista

- Ü.a szintjelz?

Ide hordtam szervizbe

K.Z.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1977
Kényelem (10) Használati időtartam 10 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 173000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 77000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Következő autója? Volvo
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volvo 340, 360 1976

További ítéletek (22 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)