Öreg csatahajó
Szöveges ítélet
Szerelem volt els? látásra! Leny?göztek a méretei, a b?rülések, a kényelem. A hátsó "kanapén" akár aludni is lehet!
Soha nem hagyott cserben, pedig mostohán bántam vele. Privát töréstesztemen jelesre vizsgázott (autó vs. fa, frontálisan), mindenki a saját lábán hagyta el a helyszínt (így utólag is: bocs!) és a csatahajó is hamar visszanyerte régi formáját. Vezetni csodálatos élmény, persze nem nagyon megy, de nem is ez a lényeg. Igazi túraautó, nyomatékos motorral, hatalmas csomagtérrel, kiváló fékekkel. És olyan fordulékonysággal, ami sokat látott parkoló?rökb?l is elismerést váltott ki!
Bár Volvora nem jellemz?, de a kaszni (f?leg a küszöbök és az alja) szépen rozsdásodott. Mentségére legyen mondva, szerintem soha életében nem látott garázst. A központi zár összevissza m?ködött (gyanús, hogy nem gyári volt), egyszer télen az ablakon kellett kimásznom :) Viszont néhány óra múlva visszaengedett. Az overdrive is sztrájkba lépett egy autópálya-menetnél, de kb. 30 km múlva ismét magához tért. A fenntartása nem túl gazdaságos, falta a benzint és az olajat, de ezt els?sorban a kora és az állapota okozta. Magas a biztosítási díj is, viszont emberi áron és viszonylag könnyen lehet hozzá bontott alkatrészt találni. Mivel egy id?ben a benzint se tudtam megvenni bele, meg kellett válnom t?le. Azóta is hiányzik. :( De tényleg!
Hibalista
- Kaszni rozsdásodott, kp. zár és overdrive (elektronikus ötödik sebesség) néha megtréfált. És ette az olajat, de a motor állapotát tekintve ez nem meglep?.
Ide hordtam szervizbe
Ismer?s Volvo-guru
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1979 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 13 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Motor következett (Yamaha XJR 400) |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |
