A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volvo » 240, 260 (1974-1993)

240, 260 244GL D6 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nagy szívás volt!

Szöveges ítélet

Már az elején leszögezem, sikerült egy iszonyatosan elhasznált darabot kifognom. Ez nem az autó hibája. Kettőszázkilencven ezerért vettem, kétszázat költöttem rá és friss műszakival százezerért adtam el. Amikor megvettem nagyon tetszett, egyből elmentünk vele Visegrádra kirándulni a családdal, a Fellegvárnál a parkolóba beálláskor megcsúszott a kuplung! ( az új kuplung szett kilencvenhétezer lett volna, persze nem vettem meg, így csúszós kuplunggal adtam el, én az Alföldön még két évig így jártam vele) Nem erőltettem tovább a betolatást! Hazafelé úton az M3-ason nagy csattanás, eltört a generátor tengelye, a szíjat levágtam, hazamentünk töltés nélkül. Eljött a tél egyszer nem akart indulni, behúztuk. Nem kellett volna, eltört a vezérműtengely! Vettem rá bontott hengerfejet, összerakták, kiderült a hengerfej repedt, leszerelték, meghegesztettem, összerakták, jó lett. Ekkor már nem mertem vele menni, nehogy megint elromoljon valami. Próbáltam eladni, nem sikerült, a kutyának sem kellett. Közben lejárt a műszaki, meg sem próbáltam rendes műszakira vinni, kopogott az alja, a fék rossz volt, mind a négy kerék tárcsás, a tárcsák elkopva, a fékmunkahengerek berohadva, egy vagyon lett volna a fékfelújítás, ráadásul nagyon bonyolult fékrendszere van, minden kerékhez két fékcső megy, egy fékkör három kereket fékez, még légteleníteni sem egyszerű.
A motor elég gyenge volt, nyomatéka sem túl sok, a csúszós kuplunggal is könnyen lefulladt, pedig az egyes fokozat nagyon rövid. De legalább 6,5 liter gázolajjal elment.
Igazán kényelmesnek sem nevezném, hiába hosszú a kocsi, a motortér meg a csomagtér nagyon sokat elvesz, a hátsó ülésen már csak kevés hely van.
Nem igaz hogy olcsó fenntartani, esetleg csak addig míg el nem romlik valami rajta, de akkor aztán sokba kerül, plusz még várni is kell az alkatrészekre, én egy főfékhengerre két hónapot vártam, végül Olaszországból hoztak.
Magyarországon nagyon kevés a jó állapotú példány, a többire meg nagyon sokat kell költeni.

Hibalista

- generátor, vezérműtengely, fék, kormányszervó, izzítógyertyák

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1984
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 400000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Kadett Következő autója? Suzuki
Ennyire szerette (2) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volvo 240, 260 1974 (1986 - 1993)

További ítéletek (36 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)