Kék tank igazi értékekkel
Szöveges ítélet
Hibalista
- Tulajdonképpen szinte csak kopó, fáradó alkatrészek: első szilentblokkok, motortartó bakok, hátsó dob, lengéscsillapítók, szelepemelő lapkák, gyertyák, gyújtókábel.
- Az elektromos hálózat - az előző tulajdonos jóvoltából (én voltam a negyedik) - kusza volt. Ezt autóvillamossági szerelő cimborám kibogozta, rendbehozta, ha kellett újra vezetékezte... ez jó hatással volt a megbízhatóságra.
- A direkt hajtású hűtőventillátor viszkókuplungja scerére érett és a kuplung már panaszkodott (szerintem 70-80 ezer km alatti kopás miatt).
- Az olajat, szűröt természetesen cseréltem. Duda csúszó konaktja elfáradt.
Ide hordtam szervizbe
Kedves szerelő ismerősök szervizelték olcsón. Hagyományos konstrukciójú autó, amit a LADA bütykölő átlát - hosszanti orrmotor, hátsókerék-hajtás.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1986 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 220000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 18000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Bogár 1300 | Következő autója? | Renault 19 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |
