Halálosztó
Szöveges ítélet
Nos nem rakéta,de ha jól tudsz váltani /gyorsan/ akkor még a városban is elmegy: 1-es 10, 2-es 20, 3-as 30, 4-es 40-től70ig onnan 5-ös 120ig.onnan gyilkosság...........
Ezzel minden rosszat meg lehet tenni: 1 tonna járólappal két személlyel,árokba esni 80-al szüreti bál után..
a mostani a 4ik 2-es Volvóm + még a donorok..multkor kivágtam a hátsó ülés mögötti lemezt igy kaptam egy majdnem kombit, a Celica turbomból kivett HKS sportlégszűrőt ráraktam a vicc kedvéért,tiszta mérges V6-os hangja lett , ja még van egy csilivili 144 es-em
Hibalista
- Első gólyaláb gyenge,
Ide hordtam szervizbe
az mi?
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1984 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 468000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | van még 1 Celica turbo Carlos Sainz tip. |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
