A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volvo » 240, 260 (1974-1993)

240, 260 2,4D 245 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Everlast!

Szöveges ítélet

Gyerekkoromban apám kakibarna Wartburgjának hátsó üléséről mindig ezt a modellt csodáltuk. Bár apám kedvence mindig is a 7-es sorozat volt (5éve vett is magának egyet) melynek tervezésekor nyilvánvalóan csak vonalzó volt jelen, a körző otthon maradt; én mindig a csatahajót imádtam. 1992-ben eljött a nagy nap, és megvalósult a régi álom. 245 kombi, hathengeres dízel harckocsimotor, ki tudja hányszor átfordult kilométer-óra, három köbméter pótalkatrész...maga az éden!
Az eleje át lett alakítva "múzeum-hűtőrácsossá", ami egyébként csak két évvel később jött ki. Teltek-múltak az évek, bár tényleg sokat szívtunk azzal az ostoba német teherautó-motorral, de hát kérdem én: kit érdekel ez. Körülbelül minden bűnt elkövettünk vele szemben, amit autóval szemben el lehet. Egy holland túra során kiütöttünk vele két fát, és egy VW Passat társaságában elhelyeztük egy sziklán. A Passat gyakorlatilag menthetetlen volt, a mi hajónk hazajött. Vontatókötéllel kikötöttük egy fához az elejét, és két-három kövér gáz helyre is hozta. Még a fényszóró is jó irányba világított. Két évvel később egy elbambult Escort-pilóta szállt bele hátulról, autójának még a teteje is megrogyott (ld:kuka). Bal mutatóujjamat megnyálazva távolítottam el a fényezésének egy darabját a lökhárítómról, majd elegánsan távoztam (a nyakam azért fájt egy kicsit...). A családom szinte minden tagja használta már, különös örömöt okozva mindenkinek. Nagyon megnyugtató érzés volt 52 kg-os feleségemet látni benne, ahogy nagy erőkkel tekeri a hajókormányt. Parkolni könnyebb vele, mint bármelyik azóta gyártott 800 kilós japán "segghimbálóval". Most nagyobbik testvérem közlekedik vele állat módjára; de ő sem hajlandó lecserélni semmi másra. Az igazat megvallva most már tényleg kiváncsiak vagyunk, meddig bírja...

Hibalista

- egy csomó minden elromlott már rajta. Egy ideig szereltük, aztán egyszer csak abbahagytuk. Azóta egyre kevesebb dolog működik, de kit érdekel? Ez csak megy, csak megy, csak megy...

Ide hordtam szervizbe

Sosem látott szervízt belülről. Nagykalapács van otthon is.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1980
Kényelem (4) Használati időtartam 14 év
Teljesítmény (2) Km vásárláskor 400000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 150000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Következő autója? 740GL
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volvo 240, 260 1974 (1986 - 1993)

További ítéletek (36 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)