A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volvo » 240, 260 (1974-1993)

240, 260 2.3i 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Diszíz a beginning of bjutiful frendsipp! :o)

Szöveges ítélet

Az első Saját autóm, nem volt kérdés, hogy csakis Svéd vas lesz! Viszonylag sokáig keresgéltem, nem nagyon van jó állapotú, egy 740-est az orrom elöl vittek el, aztán rátaláltam!
Kékmetál 240. Nem sok extra volt benne, de gondos gazdija volt, meglátszott rajta. Még így is alap a központi zár, a szervofék és kormány, a karosszék deréktámasszal. Jó lett volna egy klímás, de nem találtam normális állapotút. Így hát belevágtam. Nem bántam meg, ma is hajtom. A Bp-i utakat nem nagyon szereti, de bírja szegény, nincs más választása. A gyorsulásról nem írok, nem hülyegyerekeknek találták ki, a sztrítrészing, meg a kék led nem erre kell! Sajnos megtapasztaltam a biztonságát is, mikor bekerültem egy szendvicsbe, az előttem lévő autót és a mögöttem lévőt is úgy vontatták el, a VOLVOmnak elöl felgyűrődött a motorházteteje, de a motor járt tovább rendületlenül, a saját kerekein ballagott haza. Aztán kapott egy testzárlatot az akksi, cserélni kellett. Meg a javítási költségek se olcsók, bár inkább az alkatrészeket összeszedni volt húzós és időigényes, nem kaptam hozzá megfelelőt. De kész lett, és most is használom. a következő is VOLVO lesz, ez BIZTOS!
A fogyi nyáron 9-11 között, télen inkább 12, főleg városba. Országúton 8,5-10, erősen lábfüggő, mentem tartósan 160-at ekkor már baromi hangos. A csúcs 180 volt esőben, kicsit veszélyes volt, de siettem.A 116 LE kevés, nem bánnék kicsit többet, ez még a nyolcszelepes verzió, a késöbbi motor a 940-esekben 16 szeleppel 165 LE.
Van egy-két kisebb rohadás a küszöbökön, ez főleg a téli sózásnak köszönheti, meg lesz csinálva ez is!
Ha kapnék egy utolsó évjáratú POLAR-t full felszereltséggel, nem is kéne más!

Hibalista

- Új gumákat kellett venni rá, a régiek már hét évesek voltak, 80 ezer. Aztán télit is +60 ezer.
- A hátsó lengéscsillapítóból elfolyt az olaj, miután észrevettük a szerelőnél ezt cserélni kellett. Természetesen párban. Szerencsém volt, éppen akcióztak valahol, jókor voltam jó időben, 7000(!!!) forintért vettem darabját, meg a törés után az akksi 18000Ft.

Ide hordtam szervizbe

Seress mester az ÁSZ!!!

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1988
Kényelem (9) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 176000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 26400
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? Következő autója? Volvo 940
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volvo 240, 260 1974 (1986 - 1993)

További ítéletek (36 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)