A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volvo » 240, 260 (1974-1993)

240, 260 245 GLE D6 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az ideális n?i autó

Szöveges ítélet

Kb. egy éve érett meg a gondolat a családi autópark b?vítésére. A n?i sof?rökre való tekintettel sem estünk bele a "valami kispolszki méret? kéne" hibájába. Gyors keresés után kemény 120 000 forintért megérkezett a kicsike (plusz mellé egy bontásra váró darab). Ez sokat elárulhat az állapotáról, ugyanúgy mint a véletlenszer?en felbukkanó Zsiguli gázkar, Mercedes fékbetét, és szigszalag hegyek. Becsülettel elmondták, hogy az autó egy nagy kihívás lesz. Mindenesetre a kocsi ment, és megy is, a kilométeróra valahol 440 000-nél elromlott, ezt az eladó kb. 20 000-rel ezel?ttre tette...

Ideális tanulóautó, hiszen a -vonóhoroggal- majd´ öt méter hosszú kasztni arasznyi acélbetétes fekete lökhárítói finoman sejtetik a sötét jöv?t a kier?szakolt jobbkézszabállyal, és furakodással operáló sztrítfájterek számára. S hát az irányjelz? szolid villanására is nyílni szokott egy másfél tonnányi rés a sorban. A gyorsulás mint olyan, nem létezik, egyszer?en eléri a kívánt sebességet (140-ig, 120 az utazó), cserébe ugyanilyen komótosan tudja produkálni ezt 5 utassal, teli csomagtartóval. A hajósan ringatódzó kocsi egyik meglepetése a márkát nem ismer?knek a hatékony négy tárcsafék, illetve a rettent?en kicsi fordulókör. A beltér négy feln?ttnek királyi, s még marad is kb. egy köbméternyi hely a csomagoknak hátul, vagy az integrált tet?csomagtartón. Akit a minimalista skandináv dizájn, és az igénytelen el?z? tulajdonos nem taszít, annak egy kis tör?déssel örök társa lehet egy ilyen gép.

Hibalista

- Állt ~4-5 évet, tehát egy kis lakatolás a kerékíveken, akku, gumik, berohadt fékduggattyúk, pár tömítés, a kreatív javítások által okozott kontakthibák eltüntetése, ilyesmik. Ha volt er? az akksiban, akkor ?sszel három izzítógyertyával is indult egy dupla izzítás után. Mert a másik három nem egyszer?en rossz volt, hanem más típus... Most kb. a kocsi árának háromszorosánál tartunk (klíma még nincs...), s pontosan tudjuk, mi került bele.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1981
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója? Valami Volvo
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volvo 240, 260 1974 (1986 - 1993)

További ítéletek (36 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)