A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volvo » 240, 260 (1974-1993)

240, 260 244 GLE D6 

Az ítélet értékelése
4,0(3 db)

A-Cél: 4,9-es fogyasztás 90km/h mellett...

Szöveges ítélet

2007.május:

Beleszerelmesedtem a 2-esek szögletességébe, már-már elpusztíthatatlanságába, így egy eladott Citroen CX után a svéd technikába fektettem bizodalmam.
99 ezerért vettem egy működő, de leharcolt példányt, gondoltam, amit én rakok/rakatok bele, az a tuti.
Most áll műszaki előtt, még az első futóművön kell pofozni egy picit és akkor már közúti tank a javából.

Menetdinamika: Való igaz, hogy ezzel a dízel mocival inkább egy gőzmozdony, mintsem egy mágnes sínen repülő japán csoda képzetét kelti:)
110 felett már szívtelenség űzni, de ezen a sebességen hajtva valóban kivisz a világból.
Most éri majd el a bejáratás végét a kicsike, de érezni is, hogy egyre jobban "húz":)
Ez, akarom mondani, Ő, kérem szépen, élményautózásra, lágy ringatózásra való, közben a benya alig fogy. Sőt egyáltalán nem fogy a benya!!! Ez dízel!!! :)
Debrecen - Dunaújváros szakaszon a 4-esen araszolva, szökőévente előzve(!) mértem már 5,01-es fogyit is. Amúgy nagy átlagban városon kívül 6 alatt marad.

1 bajom van vele. Én 1000 autóba vagyok szerelmes és csúnya, nem csúnya kimondani, ha már összeállt a nálam lévő, másfele kacsintgatok...
Jelen pillanatban "kombiasítani" szeretném egy másik 2-es által, de nem egyszerű feladat + ezért közel sem kapnék annyit, amennyit bele fektettem...

Még újszerű üléseket fog fövőhéten kapni, illetve egy kasztnizás férne rá, de nem az a sz@rrá rohadt fajta korrózióval küzd.

Most ennyit, a többit később vakarom ide.
Hajrá Volvo-sok, én kopasz vagyok!

A rajongói leveleket ide kérem:
E-mail címem:
createam99@yahoo.com

2007. augusztus

"Ujjbegyezés":
Már túl vagyunk a közösen magunk mögött hagyott 4 milliomodik méteren:)
Tapasztalataim:
1) A hűtő vicceskedik egy kicsit, szerintem fent valahol lyukas, mert megállva sziszerészik nekem vmi ABBA számot, meg nyáladzik is mellé egy keveset (szembefordulva az autóval a bal felső sarkában)
2) A Futóművét is rendberakattam, így már okés a dolog. Ami nem tetszik, az a macskaköves úton produkált zajkultúra: olyan mintha szögvasakat szállítanék egy világoskék Ifán:)
A szerelő nem talált semmi bibit. Engem annyira nem is zavar, de az asszonykám nem is oly nagy erőfeszítéssel palástolt, az autó megbízhatatlanságáról alkotott képe szerintem leginkább ebből táplálkozik: zörög, csattog, ergó régi...khmmm, hát..ö.. ´végtermék´.

A kombiasítás folyamatban. Az, hogy a kombi milyen üzemanyaggal fog végül menni, az a jövő zenéje...

Szumma-szummárum én nagyon elégedett vagyok vele. Jelen állapotban van egy-két(-három-négy-...) rozsdafolt Bordeaux-on, de nagy mosoly volt az imént:
Egy négysávos kereszteződésben a balra kanyarodó sávba álltam be. Mellettem egy kicsivel előrébb állt egy vadi új Renault Kangoo. A sofőr szemei annyira elidőztek a járgányom elülső részén, hogy nem vette észre, hogy zöldre váltott a lápicsku és az előtte lévő autó távolodva tőle már-már balladai homályba vész...
Na tessék, egy új középkategóriásban ülve mikor élhetném át ugyanezt?????? IGEN, 30 év múlva:))))))

2008. október 16.

A felújítás óta közeledünk a 10.000-ik kilométerhez.
Tapasztalataim:
A fogyasztás városban tötymörögve 8 liter, autópályán 115-120 km/h-s sávban mozogva 5 emberrel + 10 „jégeres” palackkal 7,2l, országúton 80-90-nel tépve (1-2 kisebb település 50-es tempójának közbeiktatásával) 5,4l.

Tegnap bele került egy sportlégszűrő!!!
Jézusom!!!!!! ….az a szíváshang, az a gurgulázás …és …és az a ….az a vérmességbeli evolúciós ugrás…. Az „I LÁV MÁJ KÁR” érzés elsöprő vehemenciával futott át az agyamon. Reggel csak 10-12 fok van, de tövig leengedett ablakokkal krúzolok a városban, nó rádió, csak én, az autóm és a mennyei gurgulázás. 
Nem hittem volna, hogy egy 10 ezres barkács ilyen változásokat tud eredményezni a menetteljesítményekben. Természetesen nem lett szrít racsing szekér Belőle, de egyértelműen érezni, hogy a korábbi mackó hipp-hopp morgó grízli medvévé cseperedett.

A hétvégén letesztelem, hogy a fogyasztás is valóban csökken a sportszűrő hatására.

Más: A „kombiasítás” (még) nem valósult meg. Helyette a feleségem „rájött” (aligha nem egy isteni sugallat jótékony hatásának következtében), hogy bizony Neki kell egy 1980-as sárga kombi:))))) Egyelőre 2,3-as benyás moci lesz Benne, automata váltóval.

Eddig is tudtam, hogy lesz nekem 2,3-as, minimum 165 pacis turbós verdám, de a léxűrős tapasztalat után még nehezebb a várakozás. DE LESZ!!!!!!!!!!!!!

Hibalista

- (INKÁBB FELÚJÍTÁSI LISTA)
- Talpascsapszeg: 4.605Ft
- Tolórúd: 3.785Ft
- Teleszkóp: 10.794Ft
- Lengőkarszilent: 1.933Ft
- Levegőszűrő: 1.480Ft
- Gázolajszűrő: 1.398Ft
- Olajszűrő: 1.209Ft
- Motorolaj: 8.090Ft
- Ízzítógyertya: 6x2986=17.916Ft
- Kompressziómérés: 5.000Ft
- Hengerfej felújítása: 45.000Ft
- Hengerfejtömítés: 8.890Ft
- Szívósortömítés: 250Ft
- Vízpumpa: 8.715Ft
- Vezérműszíj: 4.351Ft
- Adagoló szíj: 3.685Ft
- Termosztát: 2.680Ft
- Gomba: 1.300Ft
- Lengéscsillapító porvédő: 1.800Ft
- Szilentek cseréje: 2.000Ft
- Fékolaj: 1.200Ft
- Fékcső: 300Ft
- Fagyálló: 1.950Ft
- Hidraulika olaj: 3.500Ft
- 2db égő: 980Ft
- 1 liter olaj: 1.880Ft
- Fékpofa: 4.000Ft
- Blokk felújítása (Mahle dugattyúk, csapszegek, gyűrűk, csapágyak): 110.000Ft
- Főtengelyszimmering első: 2.600Ft
- Főtengelyszimmering hátsó: 1.500Ft
- Gépmunka a blokkon: 55.000Ft
- 1db hajtókar: 5.000Ft
- 6db tűzkarika + résolajcső: 2.100Ft
- Adagolójavítás: 15.000Ft
- Generátorfelújítás + kábelek kicserélése: 15.000Ft
- Porlasztócsúcs javítása: 1.500Ft
- Olajszivattyú tömítése: 300Ft
- Festék a blokkra: 850Ft
- Féktisztító (3db): 790Ft
- Donor autó: 70.000Ft
- Új Varta akksi: 27.000Ft
- Szerelési díj: 100.000Ft
- + Futóműállítás
- + Karosszériajavítás
- + Fényezés
- Szumma-szummárum kb. 800db Mátyásos pénzem csücsül a gépsárkányban.

Ide hordtam szervizbe

Kiss Attila szerelő, Debrecen

Nagyon érti a dolgát, de a munkája mellett csak hébe-hóba (januárban főként hóban) ér rá, így fordulhatott elő, hogy 2,5 hónap alatt állt össze a Paripa.

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

Acsádi Ernő szerelő, Debrecen

Nagyon érti a dolgát, gyorsan, pontosan és pénztárca kímélően dolgozik. Az a fajta, kihalófélben lévő szakember, aki érezhetően az ügyfél érdekeit is szem előtt tartja.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1982
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 343874
Megbízhatóság (10) Vezetett km 9824
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? 1993 Mondeo 1,6, 1994 Astra 1,4SI Következő autója? Volvo 242 2,3 TIC, MCV 1,5dci, Viano Long
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volvo 240, 260 1974 (1986 - 1993)

További ítéletek (36 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)