nagyon-nagyon ERŐS
Szöveges ítélet
Nos, amikor megvettem az autót, semmit sem tudtam a tipusról, így kissé aggódtam, hogy mennyire lesz használható- megbízható.
40 éves kocsi, és valami elképesztően tartós és megbízható! Még soha nem hagyott cserben, pedig nagy túrákat teszek meg vele. Hihetetlenül jó minőségű anyagokból van összerakva, az ajtók annyira finoman és könnyen csukódnak, ahogy a legnodernebb gépekben sem. Ezt mindig megmutato az érdeklődőknek... Fogyasztása 7,6 és 11 liter között szokott lenni. Mínusz 10 fokon is jól indul. Igen kicsi a fordulóköre. Nagy és kényelmes az utastér, nagy a csomagtartó. Elég jól gyorsul, egyedül a rövid negydiket nem szeretem. 100-110 még kényelmes, afölött már búgni kezd. A vége 155 km/ó körül alakul . Az enyémben 2000-es 82 lovas motor van. Emiatt már-már az eladásán gondolkodtam, amikoris történt egy baleset. Illetve én voltam a figyelmetlen, és belerohantam egy daihatsu cuoréba oldalról. Az enyémnek a jobb sarkán keletkezett minimális 30000-es kár, még a fényszóróm sem törött össze- valaki a baleset után mosolyogva megkérdezte: "Mi az, lepattant a fényezés a volvóról?". A másik totálkáros lett, kiflibetörött. 200000-es kár. Ennyire erősek ezek az autók. Még a motorháztetőm, sem sérült meg. Szóval nem adom el, most már használni fogom, mert ez valóvan AUTÓ!!!
Hibalista
- indexrelé, sebességmérő
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1969 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 393000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | 412 | Következő autója? | marad a volvóm, nem adom el |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |
