A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volvo » 140 (1966-1975)

140 144 de lux 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A kockavolvózás filozófia, ...

Szöveges ítélet

"Egyébként a kockavolvózás filozófia, életszemlélet; továbbá a feng shui és a kabbala valamint a tibeti buddhizmus szerint is a kockavolvó a tisztesség, a bizalom, józanság, jó logikai képességek jele az egyénnél..."
2010 januárrjában jutottam hozzá ehhez a gyöngyszemhez, az eredeti fénye még néhol felbukkan a most ráhordott festék alol. A Volvo sárga helyett most tojáshély színe van, amit pár éven belül le kell hogy majd vessen és megkapja régi eredeti fényét. Benzin gáz üzemü, így a fogyasztása nagyon baráti, 100km/ 1800 ft. Nem teljesen makulátlan az autó, így pár dolgot meg kell rajta csináltatni, elektromosság, (kicsit kesze kusza) a km számláló sztrájkja miatt, egy teljes generált szeretnék megcsinálni rajta, így már meg is van hozzá a Midland olaj, a váltóba, a kardánba, és a fékekehez.
Fontosabb adatok:1985 cm3 60 kw saját tömeg 1200kg
Ezt a még Svéd acélból készült kocka a mai napig megálja a helyét a forgalomban, nem kell szégyenkezni. A fékek olyan mint a satú már 74-ben 4 tárcsa fékkel szerelték. A hátsó kerék meghajtásnak köszönhetően havas időben is nagyon élvezetes vezetni, a váltója négy sebességes és nagyon könnyen pontosan lehet váltani, nincs semmilyen "hupsz hol is van a sebesség". A kocsit 2010 januárjában vettem most kb 200 km tettem meg vele, most jön a nagy szervíz, hogy minden jól menjen. Valószínüleg a generátort fel kell újítani (14 000 Huf) olajcsere mindenhol 20 000 HUF.
A szervíz és pár km után folytatás... :)

Hibalista

- A kilométer óra számláló, a műszerfal világítás, generátor, jobb hátsó index, az egész elektromosságot majd át kell nézni. Első lökésgátló, de már megvan hozzá a csere.

Ide hordtam szervizbe

Bbudapesti Rózsa Sándor, mindenkinek tudom ajánlani, precíz, pontos, és normális áron dolgozik.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1974
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 167000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 100
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Pajero Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volvo 140 1966

További ítéletek (3 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)