A VR6 objektíven
Szöveges ítélet
Számomra szerelem, az összes nyűgjével együtt, ezt az elején leszögezném. A régi autómból átülve egész más benyomást keltett, ez egy igazi utazóautó. A baj csak az, hogy erre a VW mérnökei nem gondoltak, úgyhogy a nagyjából 50 literes tank elég karcsú hatótávolságot biztosít neki (kb. 500 km).
A hangja gyönyörű, hasonlít kicsit a sorhatra is meg a v6 ra is. Az ereje ahoz kevés, hogy őszintén lespotrautózzam, de nekem pont elég. Lehet az a baj hogy nem valami vánszorgó csettegőből ültem át ebbe... Mindenesetre a teljesítményét szépen egyenletesen adja le, nem vág hátba, normál közlekedésre több is mint elég. Lehet vele alázni is mert nem néznek ki sokat belőle. A váltó gyenge pontja a gépezetnek. Bowdenes, tehát a kapcsolási érzet simán szar, bár ennyi km rel talán érthető, meg a kihajtás is haldoklik, de hamarosan fel lesz újítva az egész egység.
A belső tér átlagos vw-s, az opcionális Recaro ülések viszont nagyon szépek, van rendes oldaltámaszuk és jó bennük ülni hosszú távon is. Az elektronika néha megmakacsolja magát, kicsit rapszódikusan működik, de egyébként megbízható szerkezet. Akinek ki van számolva pont a vételár az ne vegyen ilyet, készülni kell az esetleges plusz kiadásokra. Én minden kis nyűgével együtt imádom. Egy jótanács ha valaki ilyet akar: alkudni kötelező és lehet is, ugyanis az eladó is tisztában van vele, hogy nem nagyon kapkodnak az öregedő, nagyköbcentis gépek után, valamint érdemes drágábban jobb állapotút venni, később megtérül. A fogyasztása városban 13 liter körül van, országúton, pályán 9-10. Ha azt nézzük hogy ennyit egy régebbi, gyengébb, kisebb karburátoros gép is megeszik nem sok, de fillérbaszóknak nem ajánlom. A gári futómű kényelmes, bár én hamarosan kicserélem egy keményebb-alacsonyabb sportfutóműre. Szerintem jó kis gép, elég ritka is, márkabuziknak(mint én:) elég különleges is.
Hibalista
- Féltengelyek-12000/db(bontott), benzinpumpa-18000(új), jobb első elektromos ablak-8000(bontott), termosztát-12000(új, de kiderült, hogy a réginek se volt semmi baja), fűtőradiátor-8000(új).
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 1992 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 230000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | Golf II GTI 16v | Következő autója? | Nem szándékozom eladni, veszek mellé Golf 3 TD-t egyszer. |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.8/10) |
